Wednesday 24 August 2011

The music in my ears create a typhoon in my head.

sitter i robert, tobbe o lindas lägenhet... själv.

robert o tobbe drog ut med danne på en förfest o skulle komma o hämta mig senare, återstår att se om det händer...
linda vet jag inte vart hon är :P

iaf.

skriver här i brist på annat... och lyssnar helt öppet på MIN musik för första gången sen jag kom hit xD
förutom en lyssning på en inspelning från nån radio av monarchy of roses som är en ny chili peppers låt.

vill dock inte lyssna för mycket innan nya albumet släpps... mindre än en vecka kvar nu :3 äntligen !!!

man hör jobbiga fotbollsfantaster från sir tobys som ligger i princip bredvid där vi bor :P
haha, "vi" ... jag har lätt för att flytta in xD

men ja, jag hoppas dom kommer tillbaks och hämtar upp mig D: annars får jag sitta här, iordningfixad o tråka.
har iaf internet, så jag lär glo på film eller nån serie i värsta fall ^^

sist vi drog ut fick jag hitta hem själv, vilket var lite läskigt.. men jag brukar se så otrevlig ut när jag är avslappnad eller liksom.. inte riktigt med om man säger så xD ... har tankarna på andra håll helt enkelt! att människor oftast inte ens vågar titta på mig :D fett kul.

onsdag idag... åker hem på lördag. sen... drar livet igång efter sommaren igen. ska bli kul. och skönt!

har en eventuell familj i london som vill ha mig som nanny dock, så ah. vi har mailkontakt för tillfället.
hoppas det blir nåt :)
det var bra betalt, relativt nära till mina släktingar o det var en 5årig pojke, kan ju inte vara så svårt?
kan man baka, bygga kojor o berätta sagor o pyssla så klarar man nog vilken unge som helst :D
hoppas jag iaf....

stället vi ska till öppnade för 3 min sen... jag börjar nojja.... fy på mig.

men som sagt, i vääärsta fall får jag dra på nåt kul, mysa i slappkläder o äta nåt onyttigt ^^

vad finns det mer att säga?
jag är fortfarande rätt förvirrad angående saker, inget jag vill skriva om här. har ingen koll på vilka som läser längre, så ja.
men, det ordnar sig väl också.

har bara så svårt för att lita på löften nu mer.

och det har sina orsaker.
både gamla men även nyare.

lita på människor överhuvudtaget känns svårt.

inser mer o mer att jag står ensam, o endast kan lita på mig själv.
så länge jag tar min medicin alltså, utan den är jag inte bra för mig själv heller.

kul.

alldeles nyss var det bara jag, mina tankar och beslut som gällde...
men det dyker visst alltid upp saker som ska få en att tänka om.
och även om jag lovat mig själv att lägga fokus på MIG nu så är jag fortfarande en sån som kastar bort allt om någon betydelsefull bara ber mig om det. crap.

skulle träffat min psykolog den 22a... men jag är ju i malmö, så det blir uppskjutet.
har inte träffat människan sen innan sommaren började ordentligt... o visserligen har jag klarat mig undan större kriser, men det finns ändå saker jag behöver bearbeta, påminnas om o lära mig.

oändligt arbete typ.

10 över 10 nu..... vet inte ens när dom drog.

hm.

känner inte att min blogg är vettig nånstans längre.
bara massa babbel som ingen fattar nåt av ändå.

jag öppnar inte upp lika mycket som förr.

jag är förvirrad och det är allt jag tänker säga nu, and that's that.

dessutom får människor sluta dö hela tiden, jag hatar att se dom jag känner plågas.
men vad kan man göra?
beklaga o finnas där.

it's never enough though.


....och jag är sugen på kebabrulle från No1 Falafel som ligger några meter bort.... fy.

Well. jag lever ju tydligen iaf, så jag ska sluta ordbajsa nu.
Baiiii

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .