Thursday 25 August 2011

Things will never be the same

Jag blev inte bortglömd igår, vi drog ut. Till... Moriska Paviljongen, tror jag det hette.
Var högljutt, dålig musik och ingen verkade särskilt pepp.
Så det blev en tidig hemgång, med mat från Stippes.

Sen satt jag och brorsan uppe till 3 och pratade om allt möjligt.
Vet inte när jag somnade.

Idag är jag seg i huvudet och känner mig nere, vet inte varför. Kanske är väderomslaget eller något.

Har inte slarvat med medicinen iaf, så det är inte nåt sånt.

Har bokat biljett hem på lördag, är framme i Vvik 21:57, så man lär vara rätt slut på söndag.

Sen ska jag in till skolan på måndagen, prata med Anders, skriva papper och sen blir det väl AF på tisdag på drop-in för att cleara allt med Ulf.

Funderar på att ta en dusch så jag piggnar till lite... Men jag vet inte om jag orkar.
Ska iaf göra mig iordning för ikväll ska vi visst förstöra världen, eller vad de nu sa igår :P

Det blir utgång igen iaf, haha.

Jag känner mig mesig, här är jag i sällskapet av 30åringar, och ändå är det jag som skulle vilja mysa i soffan med varm choklad, en påse smågodis och en bra bok :P
Meeeeen.... Jag får göra sånt när jag är gammal!

Tror jag behöver få i mig lite vätska, och något mer att äta också så jag piggnar till.

Men ja. Vet inte om jag hinner blogga mer från Malmö, men jag skriver igen när jag är hemma isf.

C yaaaa :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .