Sunday 28 August 2011

Tell 'em a hookah smoking caterpillar has given you the call...

And I'm back home.

Känns lite weird, dock väldigt skönt att få sova i sin egen säng... men, ja. Jag hade vant mig vid lägenheten och kände mig rätt hemma där. Haha, jag har lätt för att flytta in som sagt ^^

Idag skulle jag och Ronny firat ett år ihop, istället har vi inte pratat (jag har försökt dock så ah) med varandra sen förra torsdagen... that's weird too.
Sylvia kom förbi med tältet och sådär förut... berättade att han förmodligen ska flytta ner dit. Där ser man, typ?
Anyhow, not really any of my business. Känns bara lustigt att inte veta nåt längre.

Inte för att jag är kvar särskilt länge till (förmodligen) men ändå.
Går inte in på det just nu, för jag vill inte skriva massa om det om det inte blir av.
Säger som så att en hel del kommer ändras ganska snart om det här blir av.
Vilket ställer till det på andra håll... Men jag hoppas att det inte förstör något.

Ska träffa min psykolog på tisdag, samma dag som RHCPs nya album släpps... och de sänder en livespelning via satellit till biografer runt om i världen. Självklart ingen i min närhet, which sucks. Får hoppa på en buss till Stockholm om jag ska kunna se det :(

Jag har mail att skicka, tankar att reda ut och det vardagliga kaoset i huvudet att stå ut med...

Min spindel lever fortfarande så jag får försöka hitta något litet kryp att mata den med.

Men nu ska jag ta min medicin och kolla på något skojigt för att lugna nerverna.
Insåg nu att jag är väldigt nervös, det pirrar i magen och jag är smått illamående.

Kul.

Well, mer än så har jag inte att säga just nu...
Skriver nog mer sen.

So long!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .