Monday 6 April 2015

Insert headline here

Så, föregående natt pratades det en hel del. Både via Facebookchatten och i telefon... Tror det är en av de värsta bergochdalbanorna jag varit med om när det kommer till känslor, men huvudsaken är vad vi kom fram till. Vi har bestämt oss för att ge oss en ny chans, fokusera på det som inte har fungerat och göra allt för att det som behöver ändras ändras. Vi ska inte gå tillbaka till att umgås 24/7 då vi båda är människor som behöver eller i alla fall mår bra av egentid emellanåt. Så vi ska börja ses ett par gånger i veckan, hitta på saker, laga mat tillsammans, kolla på film, typ dejta. Sover över där någon gång ibland, men vi har våra enskilda liv liksom. Det känns bra, och som rätt väg att gå.
När ångesten släppte kom tårarna, och efter det har jag både varit trött och hungrig. Så jag har sovit ordentligt (la mig för tidigt nu bara, därför jag är vaken såhär dags) och åt riktig mat igår. Har bestämt mig för att träna imorgon, och nästa vecka ska jag och pappa kolla in gymmet i Gamleby och kämpa tillsammans.

Är klarvaken då jag somnade vid typ 21 igår kväll, så jag ska kolla på True Blood och se om sömnen hittar mig igen, annars får jag försöka hålla mig vaken till ikväll.

Jag mår i alla fall mycket bättre nu, har fått tillbaka min pojkvän och är beredd att faktiskt leva livet nu, inte bara sitta och se på när det passerar.

Puss.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .