Friday 3 April 2015

Wait, what?

Såå... jag har haft en låt på min dator sedan... well, 07-08 typ? Alcohaulin' Ass heter den. Av ett band som heter Hellyeah. väldigt white trash, men musiken är skön. Låter som dammiga heta vägar ute på vischan liksom.

Anyhow.

Sedan 06/07 har jag lyssnat på Mudvayne, ett av de första metalbanden jag föll för...

And... Well.

Tydligen är det i princip samma uppsättning människor.

Mudvayne (eller åtminstone två av dem) blev Hellyeah.
Ett av de råaste banden som funnits i mitt liv blev white trash-countrymusik.
What. The. Fudge.

Jag är... chockad. Och besviken.

Vet inte om jag kommer kunna uppskatta varken låten jag haft med Hellyeah eller Mudvayne på samma sätt nu.

Hatar när sånt händer.

Mudvayne vinner i alla fall när det kommer till kvalitet.

... Var bara det, blev så mindfucked att jag var tvungen att dela med mig.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .