Wednesday 15 April 2015

Where you come from, where you going...

Vaknade 04:45 av en creepy dröm, eller egentligen en rysning genom hela kroppen. Det kändes allmänt obehagligt och jag hade ingen större lust att försöka somna om efter det så jag har varit vaken i snart 16 timmar, vilket är mer än jag brukar vara vaken i sträck... Det jag försöker komma fram till är att jag är astrött! Anyhow, jag åkte till lägenheten i Gamleby och var där ett par timmar, diskade så mycket jag hann med vilket var i princip all disk och sedan tog jag tåget till jobbet i Lkpg, Kom dit, hängde med ett par andra ledare i ungefär 1,5 timme och åkte sedan hem igen. Det var ingen som kom dit idag av deltagarna. Trist och rätt segt att åka tåg i nästan tre timmar för ingenting. Meeeeen det är sådant som händer.
Imorgon är det Västervik och Mejeriet som gäller, hoppas att hela gruppen kommer så vi kan börja låta lite. Holiday - Green Day är nästa moment som ska tacklas, ska kolla lite på den om ett tag... alternativt imorgon innan jag ska åka, så jag inte är helt lost.

Pratade med pappa förut och vi bestämde att vi ska åka till gymmet imorgon innan jag ska till Vvik, prata med dem och sedan kör vi första passet på fredag. Vi har tänkt köra fredag, söndag, tisdag till en början, och vi kommer köra eftermiddagspass för att slippa så mycket folk som möjligt. Haha! Ska bli gött att komma igång med träningen igen. Vägde mig imorse och är nu nere på 118, så jag har tappat fem kilo... muskler... vilket är rätt dumt. Kroppen värker och jag är på gränsen att sträcka muskler i ryggen så fort jag gör något typ. Duschar exempelvis. Irriterande. Men det ska vi få ordning på!
Ska till gyn på tisdag tror jag förresten, måste kolla upp vilken tid och vilken buss jag ska ta. Lite nervös inför det. Inte bussen, men besöket. Höhö.

Ska sova hos Johnny imorgon, han ringde nu så jag pratar i telefon och bloggar samtidigt. WOHO. MULTI TASKING FTW! :D

Aja, kan inte tänka, får räcka såhär. BYE.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .