Saturday 25 April 2015

Öh, tydligen tio dagar senare...?

Vet inte var tiden tog vägen, men jag har visst inte skrivit på över en vecka...!

Anyhow, saker rullar på som de bör. Jag och pappa tränar, well, jag tränade själv i tisdags och idag ställde vi in p.g.a. att pappa hade kärlkramp, men vi ska ut på långpromenad med hunden imorgon och gymma på söndag. Har jobbat både onsdag och torsdag och just nu sitter jag i sängen bredvid min sovande pojkvän. Har kollat på True Blood hela kvällen och ätit cappuccinofudge som jag köpte på Gamlebys vårmarknad tidigare idag/igår egentligen.

Sov hos Esther i onsdags, fick träffa valparna, så sjukt söta! Önskar att alla djur kunde stanna i bebisstadiet typ. Freakin' adorable.

Var hos gynekologen i tisdags också, en dansk snubbe, förutom det jag inte förstod p.g.a. att han pratade danska så tyckte han i princip bara att jag skulle gå med i viktväktarna. Yes, han poängterade ett flertal gånger att jag behöver gå ner i vikt, vilket jag redan vet, och jag sa till honom redan första gången han sa det att jag tränar och redan håller på med det. Utöver det fick jag ingen hjälp, och får ingen hjälp. Orkar knappt bry mig längre, blir bara irriterad över att vården i princip skiter i att en 23-årings kropp inte funkar som den ska, och att det förmodligen beror på att antidepressiva läkemedel som denne gick på i fyra år utan att någon kollade upp det har fuckat med hormonerna. Jag har gått upp 40 kilo sedan jag började med Sertralin, och det utan att ha ändrat mina kostvanor särskilt mycket, eller träningen för den delen heller. Det är bara bullshit alltihop och jag är sur på världen.

Köpte för övrigt 17 par strumpor på marknaden också. För att byta samtalsämne. Inte för att jag pratar med någon egentligen, jag skriver med... meh. Jag skriver. Men sak samma.

Var dum och drack en stor RedBull under kvällen, så jag är långt ifrån trött... Vet inte riktigt vad jag ska göra, har som sagt glott på serier hela kvällen som det är, skulle kunna fortsätta, men tror att jag ska förflytta mig till vardagsrummet i så fall, måste ligga still här för att inte väcka Johnny, och det är jag för rastlös för.

Myes. Tror inte jag har så mycket mer att säga... Oh well. C ya.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .