Monday 3 March 2008

bloggaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

å min trädgård


shindeago <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


ja orkar inte blogga ju........emma får ta över.lite (A)

jahaa nu ska man blogga åt Bexy Kossan me ^^
för att hon e laaaaat hahahahahhahahahahaha
gu va kul man kaan ha de då möhöhhöhö
damp i byxan o haré braaaaaa
och nu ska man leva med att va nästan blond me :O omg
Emma typ blond kul juh o så e ja wannabeeeee :D
Bexy klippte lugg o efter de klippte ja lugg me :)
ville va lika söt som henne mihihihi <3
Sitter i danssalen o kollar när Bally Leni O Maya dansar
dom har kul ja har inte lika kul vill dansa meeeeee men näääeh
lalalalalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalala
Maya tappa kulan :O o tittar mellan tuttarna efter den hon hitta den wohoo
fast på golvet breve :D fasat de va Bexy som hitta den hahahaaha
Bexy vill blogga nu :D bye bye mihihihihi

haha :D emma i ett nötskal ;)

men idag blir de bandrep..helkväll me massa kul :D <3 de e ... lite små jobbigt me lugg faktist, men de va omtyckt iaf..ser dock inte så hardcore ut längre >.< skit :P sitter iaf i danssaalen o lyssnar på dansig musik :)

BLINDSIDE KOMMER TILL FRIZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTAL LYCKA :D
OCH MAMMUTH :O:O:O :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD victor får dra me mej...nä...just de :D ja ska hänga me honom :) för han drar inte i mig ;P

hihi, de e nån sorglig tysk musik.... :O heh, o, justin timberlake nu.dom övara inför musikdirekt :O:O neeeervööööööööst! o inte har NÅN basist varit i skolan idag heller!!!!!!! :@


vill dansa oxå.... :(

men, alltså... ja vene riktigt va ja har o säga - - - - - -

massa kärlek till alla underbara vänner <3 för många för att nämnas vid namn....

men es07a... åh. <3 !

emma snodde min kam :O hur sjutton vågar hoooon ;O

hihi.................... KOTTE & HÄGGA 4 LIFE ^^,

alltså, flummig fjortis blogg ;) men om man tkr om mej orkar man läsa iaf! ;D

kramar >-(^^,)-< btw, LÅT KAMELERNA JAGA DIG! much love. :) /Bex, me hjälp av emmaaaaaaaaaaaaaaa ;D

2 comments:

  1. Sluta klaga på att jag inte kommenterar dina bloggar!!! Jag har ju inte fått några kommentarer av dig ju! I alla fall.... Skitkul idag! :) Som vanligt är dina blogginlägg en smula förvirrande, men det är härligt att läsa dem ändå! :)
    Kramar

    ReplyDelete
  2. hägga, jag tycker om dig, och jag läser ;o

    du får ta ich logga in på msM och snaRKA lite med mig. because i'm velly velly mätt

    älskarej

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .