Tuesday 4 March 2008

shindeago goes less-is-more :D

me.like.my.band


iaf...vi va så opeppade man kan bli när vi börja igår, spec ja...för ja har ju tydligen problem me att inta mat ^^ kul (not) men efter att ja o victor gått t åhmans o beställt o sen ätit tsm me emil kändes allt mkt bättre. den promenaden behövdes oxå. vi kom fram till att den nivån vi e på nu inte kmr funka för musik direkt eftersom vi inte ens kan låten...så vi funderade där ett tag o beslöt oss sen för att ändra i låten, till nåt lättare... de e i princip samma grej, bara bättre :D vi insåg att även om massa dubbelstamp o svåra riff e skitcoolt kan de bli mer effektfullt me enkel musik oxå. de blir nästan mer känsla från oss i bandet...ist för att musiken säger allt o vi bara e musikens tjänare typ... vene om de va nån bra jämföring men de e ju ju som skriver lix...

har tänkt på en annan sak idag oxå.... utseende... alltså.... de kanske låter asfjortis nu men de får göra de isf... ibland på morgonen när man på nåt mystiskt sätt hamnat framför spegeln tänker man "nääääääääääe..! ja orkar inte asså..ja pallar inte sminka mig... :(:(:( !" men va händer? man gört ändå. för ansiktet som stirrar tbx på en e oacceptabelt fult.... :S sjukt. att inte kunna stå ut me sig sj i spegeln osminkad....varför? VARFÖR e de så omöjligt för mig att säga "ja behöver inte använda så mkt smink, för ja har fina ögon" ist för "haha, ja kom på att ja inte behöver använda så mkt smink längre, för ja har lugg så mina ögon syns typ ändå inte :D" ???? hallå?! :( blir less på mig sj... såg ju sj i spegeln när ja precis klippt mig o inte haft smink den dagen alls att "men.. egentligen kan ja gå ut nu, när ja ser ut så här..." gjorde ja de då? nä. :( t.o.m mamma verkade va förvånad när hon såg alla produkter som tas fram på morgonen...chockar nästan mig sj ibland... skulle kunna skriva upp allt men...vill inte att nån ska inse hur fake ja e egentligen :/ igår diskuterade vi de lite typ o när man ska accessoera (stavning?!) ska man ju välja 3 "items" (hah) o sen ta bort en av dem, då e de lagom lix.. då sa en av dom ja prata me "men, så borde man göra med smink också. välja 2 o ta bort en." de...nej. går inte. alltså...sure, i sommar kanske, men ingen o spec inte ja, vill se ett blekt äckelansikte.... men visst...allt de där kanske inte e nödvändigt. ska testa imorn, the bare essentials. sen får ja ladda upp bilderna här när ja kan... hah...före o efter bilder brukade ja ta förut, men sen när ja hitta före bilderna blev ja depp...så ja har slutat me de nu... kanske verkar va schizo, men ja vill sluta fast ändå vill ja inte se ut som the real me... lol

shindeago goes less-is-more, but can bex do that too? stay tuned, for another pathetic day in my life.... c ya.... you know i love you :) <3

2 comments:

  1. Du är fin som du är!! Inse det, ffs!! Spelar ingen roll hur mkt du sminkar dig, jag kommer alltid kunna läsa dig ändå. :) Själen, ditt sanna jag, kan du aldrig dölja bakom smink, you know. Och jag råkar gilla dig. Ditt riktiga jag. :)

    ReplyDelete
  2. Haha, snart är du lika filosofisk som jag, du har vart för mkt med mig x) Eller kanske för lite? :P

    Men seriöst, du sa mycket bra i denna blogg, du är vis.

    Du vet allt det där med "vacker utan spackel" och sånt, du vet vad jag tycker o allt, så skriver bara tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat tjat!




    ...tjat

    ses på repet lörda lixom, våran sista chans att fila till oss så att vi inte skämmer ut oss inför rebecka sen, our new bass player om någon undrar.

    Musikdirekt...... AAAAHHHHHHHH!H!!!!! MAAAGAAADDDD

    blir nervös varje gång jag tänker på det för mkt, eller för lite

    aja, god bless, vi hörs... ja, vi hörs faktist just nu på msn, inget osant där :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .