Sunday 9 March 2008

kan inte säga annat än......


Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vad som än händer kommer jag alltid finnas där. Svåra tider har gjort att saker blivit fel, men jag vet att jag älskar dig innerst inne, pappa <3



inse vad du betyder för mig, underbaraste filosofen!

johanna.du.är.min.kotte.för.alltid.och.vi.kmr.äga.sommaren.söthöna.

på fredag kmr vi ösa. ord behövs inte, känslan e allt!

om du bara visste va ja vill säga till DIG!!! du kanske inte ens vet att ja menar dig, men de gör ja faktist. VEM MENAR HON!? du får väl tänka på de. säger iaf ingenting förrän . . . . . äsch. nu vet ja inte riktigt längre.....hrm.

frizon. inse. åh. <3 ! "du ser så vuxen ut" *stirrar..* "de e...coolt." :) men hallå, varför ser bexy ut som 16?! nämen duvet, hon låna sin morsas kläder ;D haha, nä men ärligt. ja har ingen bestämd stil. känner ja för emo blir de så. känner ja för..annat blir de så. ja e ingen människa placerad i en kategori. vill du kalla mig emo, gör de. spelar ingen roll. jag är jag, bexy, inte du. inte hon, o inte som den där tjejn du såg i korridoren elr på tvn. ja gör som ja vill, o ser ut precis som ja vill, tyck att ja e ful om du vill. tyck att ja ser störd ut. undra va sjutton ja tänker me när ja öppnar garderoben, gör de bara. bara för att ja vågar uttrycka mig genom massa askonstiga kreationer betyder de inte att ja e störd i huvet. de betyder att ja e grymt mkt unikare än alla äckelkopior som ser ut som vem som helst. ja vill inte va du. ja vill vara jag, för ja äger ut dig. ja har så mkt personlighet o umpf att du måste gömma dig bakom en sten o ringa din mamma. hon ser bara ut som en åldrad version av dig. ja kanske har en konstig familj, o idiotiska upplevelser i ryggmärgen, o ja kanske e helt udda, men bara för att du skräms av de som inte e som du ska ja fortsätta, va mer extrem. ska jaga dig i dina drömmar me allt konstigt, så du fattar att du inte e bättre än mig bara för att du har en s.k perfekt spegelbild. slår vad om att du e ensam o egentligen e en falsk störd person. dina vänner e bara me dig för att dom e dina kopior. men ja har dom underbaraste vännerna i världen, o dom skulle aldrig umgås me idioter, så nåt rätt gör ja ju! ja har dåliga dagar precis som alla andra. men ja e den snyggaste MIG som finns. no matter what I say, I'm beautiful. skit ner dig för att du har dålig smak o tkr ja ser störd ut. ja äger. o du e ägd. peace out, o massa kärlek. till mig oxå ^^

förresten, även om ja e värsta bitchen elr skitsur/depp/tråkig så behöver ja o vill gärna ha en kram :) sounoe, ja e fegis ju...men ja skulle aldrig putta bort nån. KRAM på just dej. för ja gillar dig. mkt. <33

BARA FÖR ATT SKRIVA OM BILDEN LITE, ETT ORD: VÄNSKAP. :)

2 comments:

  1. du är bra du hägg <3

    KRAM!

    ReplyDelete
  2. Stal lite från mig där...? ;) Fint skrivet. När vi ses nästa gång vill jag ha en stoooor kram av dig, gumman. Spelar ingen roll vad du säger. :P Jag lämnar inte dig, det vet du. :)
    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .