Friday 7 March 2008

de va sthlm. o de va skit. peppers dock. me like.

ledsen om nån av er läser de här alltså, tkr om er egentligen men ja ville helt ärligt ha ihjäl varenda människa i rummet. ja blir riktigt bitch om ja inte får sova asså....tur för hela världen att ja kan kontrollera min ilska ibland !!! nära på att skrika "HÅLL KÄFTEN FFS JA MÅSTE SOVA O OM NI SKA PRATA KAN NI LIKA GÄRNA GÅ UT O FRYSA IHJÄL FÖR OM JA HÖR ETT ENDA ORD TILL STRYPER JA ER O KROSSAR ER MOT ASFALTEN IMORRN NÄR NI E LITE HALVRUTTNA!" o ja vill helst slippa va på sånt humör.

fruktansvärd hemlängtan. fruktansvärda idiot knän. fruktansvärt kul. fruktansvärt skit. fruktansvärt störiga människor. fruktansvärt bra musikal. o fruktansvärt god torkad frukt. :) :S sthlms resan sammanfattad. kolla min bdb för bilder :) kattvalp heter ja där.

*spökar i rummet, nån petar på mig* "men beexyy!! du e ju kristeeeen!!!!??!?!" "bee för oss elr nååååt!!!!!!!!!" jag: "mmmm...." o börjar tyst i huvet be för att "spöket" ska lägga av me besas lampa....somnade sen t Pearl me Extol :)

sitter just nu o e oflödig så victor has no use for me ^^ o sen e max go o försöker få mig att nise att ja e bra. egentligen. men ja har ju totalt förvrängd självbild....kul. not.

ja e en sån som aldrig kan säga att ja e bra på saker, för då känner ja mig värsta ego o typ självgod o som att ja tror att ja e nån..men...ja e bara ja, o de får ja väl stå ut me tills nåt kontrollfreak påstår att ja e bra o sen ändrar mig...

ja e bra på att...........
............att hålla takten. dansarna klarar sig inte utran mig för då e dom osynkade idioter som flaxar me armarna (skämtar :D:D haha, men ja har taktkänsla ;P).... att få folk att skratta...massor som säger de.. rhcp texter o allmän info om dom... så skulle ja kunna säga men de blir oftast såhär:
störa folk. va dum i huvet. förstöra andras liv. inkräkta på folks lycka.

sure, kalla mig emo, ja bryr mig inte.

VARFÖR FINNS DE ALDRIG LIV I MINA ÖGON PÅ FOTON ? ......

inse att ja inte tänker fortsätta utan er.

kan inte samla mina tankar o va sammanhängande idag. förlåt.

vargar som ylar i mörkret av underjorden, finns du där elr va de bara tunnelbanan som hälsade mig välkommen till främlingarnas stelkramp?

c ya <3


förresten, ja gick faktist me aslite smink sen...o på vägen upp t sthlm hade ja nästan inget o fick kommentaren "tänkte väl, för du ser så lustig ut" fatta då att de e sånt som gör att ja drar på dubbelt så mkt igen.... SNÄLLA, TÄNK INNAN DU ÖPPNAR KÄFTEN. annars kan du få en fläskläpp att suga på :@

1 comment:

  1. Låter som en vanlig klassresa. Hoppas du inte hatar mig för att jag inte följde med eller för det jag skrev i bloggen. Jag tycker jättemycket om dig, tycker att du inte ska trycka ner dig själv så där. Du är fin som du är, och du är skitduktig på allt du gör! Men, det jag säger är väl förstås bara klichéer...

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .