Friday 21 March 2008

gjort om i rummet, o får plats nu oO


börjar mitt inlägg med ett "brb, toa" xD hahah, som om nån märker de när dom läser lix ;D

guess who's back xD

satt o asgarva åt mina fina bilder på mina föräldar på bdb (kattvalp om du vill se) me just mina föräldrar (mamma dog av bilden ja lagt in här nu) ;P haha :)

äntligen fått ett skrivbord, så nige mer ryggskott nu... xD heh

har ingen aning om hur många läsare ja har....så de e svårt o veta va ja ska skriva, just nu har ja inget spec i tankarna heller..

så de får bli en kort blogg, där DU kan kommentera föregående inlägg, för I WANT FEEDBACK! XO hihi.

saknar mina lanande vänner....men får väl träffa dom ganska snart iaf. ;P

ska fortsätta göra de ja gör nu. så, bye :) <3

1 comment:

  1. hey.... Spanna here.. umm cant understand a word of ur blog hahaha

    red hot chilli peppers are the best

    live hard gurl

    xx

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .