Tuesday 18 March 2008

med "sopprig peppa" i halsen o sträckt muskel i röven säger ja....nåt som ska likna ett hej..! :D


Miss the ground and kiss the sky

18/3/08....

5 år sen...vrf älta de? ehm...ja vet ärligt inte....de kmr inga tårar längre, men ja kan inte bara ignorera den här dagen. de hände. hon fanns. o nu e hon borta....sure, man behöver inte gråta ögonen ur sig varje gång nån nämner hennes namn, men hallå? ja vene..förstår mig inte på folk som bara kan segla genom dagar som dessa utan en tanke på sånt....förträngare. usch.

tror att de blir lite om saknad...minnen kanske, får väl se, min hjärna har oförutsägbara vägar ^^

"this is the new shit - marilyn manson" :):)

babble, babble, bitch, bitch..
bara fyi nu så sträckte ja röven idag -.- fråga mig inte hur...de e bara fult o tragiskt!

ja har skrivit om saknad förut, o minnen e lite onödigt på sätt o vis, så ja tror..ne, de BLIR om att prata. svårare än folk tror. de e inte bara de där kalla småpratet om ingenting, verkligen prata e nåt helt annat. ska göra de me min bästa killkompi imorn. för första gången egentligen...iaf om man ser t ämnet, bandet. mkt som behöver sägas o om inte ja tar upp de, hur ska han då veta att ja känner/tycker sådär??

iaf, att prata.

komisar:
tänk efter riktigt ordentligt. känner du dina vänner? vet du i princip allt. o då menar ja inte småsaker, vet du vem han/hon är? skulle du kunna beskriva din vän me 3 ord, o ändå ha den perfekt beskriven? de krävs en del...alltså, de finns hur mkt som helst man kan veta om sina vänner....ja vet att ja inte har massa koll på mina....visst, ja säger ju att ja känner dom..men ja vet egentligen ingenting om dom. vene, ja kanske nite tänker efter ordenligt...men ah. att prata me sina vänner, nu talar ja bara för mig sj, men om en vän lix e på riktigt så ska den va där. jämt. behöver inte va fysiskt. men, man ska veta att om man behöver prata så kmr den va där. har man tur behövs inte ens ord sen. en blick kan säga allt tillslut. de e viktigt att prata me sina vänner. låta dom veta hur du mår, säga till om du stör dig på saker, låta dom veta att du inte tkr att nåt odm säger elr gör e schysst/kul osv, va e de för vits me att klaga hos andra elr för dig sj men inte säga et skit t dom? tror du de ändras då? ne. dom kmr bara tycka att du e ondigt tråkig, men hur ska du hjälpa de då? du tkr ju inte om de dom gör lix...säg nåt. ärligt. annars börjar de knaka .... o sen faller vänskapen ihop...gone. bara sådär.
att lyssna, minst lika viktigt, om nite viktigare...sen kan de va så att dom säger att dom finns där ifall du behöver prata men inte säger mkt själva om dom har de jobbigt elr funderar på nåt spec.. JAG FINNS HÄR. SNÄLLA PRATA ME MIG :/ ja kan prata me dom flesta, vet att alla skulle lyssna men har inte de förtroendet för alla faktist, plus att d inte hjälper mer om 10 vet elr om 1 elr vet.. men ja kan prata. ja får prata. men ja vill lyssna. ja lyssnar. en mkt fin vän (älskar henne massor) jämför mig me dr phil på en sida.. älskar att försöka hjälpa, eftersom ja fått så mkt hjälp....men DU vet, att ja lyssnar på dig lika mkt som du lyssnat på mig. mo du bara ville berätta nån gång... känner redan att den här bloggen suger asmkt, men fortsätter ändå, tack för bristande intresse.

föräldrar:
har ärligt inte ett skit o säga här egentligen, för ja har aldrig kunnat prata me mina. elr..jo, pappa...sommarnätter...kunde prata om inget o om allt t 4 på morgonen...men de förtroendet har svikits så himla många ggr nu så ja har nite ens lust att kunna prata me dom..honom..mamma. nej tack, de kmr när de kmr.
dom berättar aldrig saker för mig heller så..hon påstår att hon sagt saker, men NEJ!? så arg ja blir då...!

ehm..ilska. ännu ett hett ämne..
har fått tips på hur man kan koppla bort den o andas sig igenom den... HEJ O URSÄKTA ATT JA STÖR, MEN I MITT FALL RIVER JA MIG SJÄLV TILLS DE BLÖDER, SKADAR MIG SJ PÅ ANNAT SÄTT ELR SLÄNGER EN YXA I GOLVET, VÄLTER STOLAR O TAR GÄRNA SÖNDER NÅT. skriker. gör saker så ja får ångest o dåligt samvete efteråt, först då kan de gå över...sjukt? ja vet. "men, du verkar inte va sån" "nee! ja har aldrig sett dig sån.. :O?" nehe ? so what. ja e ändå sån ;S känner att de snart blir ett sånt utbrott igen...o ja har velat riva o klösa lite dom senaste dagarna, bara så du vet....nu slipper du undra omja kmr t skolan elr nåt o har märken o sår överallt.... tvångströja nån??

åh. folks kommentarer. går mig på nerverna!
"bexy! (oftast i falsett) klart du måste *blahblahblah*!" "neej, bexy! du kan inte va sjuuk juh!" "joo bexy!! vi skulle kunna träffas då o då o öva innan" ALLTSÅ ÄRLIGT TALAT, HÅLL BARA KÄFTEN!? OK????? ja blir helt VNMJRNMJNMHJVFRJFRFRJHJHJJKJFHDGERHJAWRHIYIOÖRHJYIORHJRIOAEHOÖW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inombords när "folk" bara ska säga tvärtemot nåt ja precis sagt elr säga idiotiska saker som ovanstående!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kan få utbrott nu pga de o ja orkar inte. för ja har....wait for it....FEBER! surprised? nah, me neither. o så kmr mamma in o påminner om ett f-ing arbete som ska va inlämnat imorn, o ja orkar inte. ja pallar inte o vill bryta ihop just nu o aldrig visa mig i skolan igen.... alla optimister kan gå o dö, ursäkta men ja klarar inte av er. inte nu. ja e arg nu. great, behövde ja ju verkligen..! :@

orka de här?! kommentera, men snälla, inga tips på angermanagement! it'll send me over the edge....nån som kan skriva ut recept på lugnande, vänligen kontakta mig snarast.. ._. bye. o ärligt, shut up. stfu t.o.m !

1 comment:

  1. känner igen myyycket av det där och förstår hur du känner.
    <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .