Friday 28 March 2008

svar på frågorna...


DE HÄR INLÄGGET UPPDATERAS LITE DÅ O DÅ, NÄR DE FINNS MER ATT SVARA PÅ LIX :)

1. Kan du tänka dig att använda din inre viljestyrka för att peppa dig själv och försöka skärpa till dig även när du mår som allra sämst och är som mest deprimerad?
svar: Ja, jag kan tänka mig det, och jag ska faktist verkligen försöka nu. Inte bara slukas av känslorna... :) ...förlåt.. :(

2. Kan du tänka dig att avstå från det bekväma alternativet för ditt eller någon annans bästa?
svar: Jag kan tänka mig allt, sen om jag gör det är en annan sak, men du vet ju...Det går väl redan framåt..? :)

3. Kan du ta och ringa mig någon gång!!! Är ju faktist du som inte klarar att vara ensam här halååååå!!!!!!?
svar: KAN PRATA ME DIG DYGNET RUNT I TELEFON OM DU SÅ VILL :D

<3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .