Friday 2 May 2014

Comic Sans scare!

Klickade upp min blogg och fick se att inläggsrubrikerna var i COMIC SANS?! Inte okej. Var dock inte så när jag uppdaterat sidan... Skrämmas sådär, fy!

Idag, om lite mer än en timme, kommer min mami hit! Vi ska ut på stan, shoppa och äta på Aioli. Charlie får vara här i lägenheten så länge. Sen vet jag inte vad vi hittar på, film kanske, bara umgås. Hon blir kvar över natten också, LYX!
Sååå jag ska duscha för första gången i den här lägenheten... (haha, det låter hemskt, menar bara att jag endast tagit bad här hittills) och försöka plocka undan lite skit. I alla fall se till att all skit är på varsin plats. Har knappt ett golv i sovrummet liksom.

Kanske skulle vara bra att få i sig lite frukost också, annars är jag inte rolig att umgås med.

Jag festade inte på Valborg, var hemma, tittade på True Blood och njöt av att bara vara. Var verkligen inte på socialt humör, så det kändes bäst så.
På tisdag är det F-dag i skolan, alla som sökt till fritidsledarutbildningen kommer då. Vet inte varför, men jag är galet nervös. Måste skriva ett personligt brev på måndag också... Bah. Har fortfarande inte bestämt mig helt än för vad jag ska göra... Kanske kommer underfund med det på tisdag. Vi får se.

Längtar efter vårdagen i skolan, och Vallarocken! Fattar inte att terminen snart är slut... anmälde mig till intensivmatten igår också. Hoppas den blir av, vill verkligen bli klar med Ma2.

Babbel babbel.

Bai.


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .