Tuesday 13 May 2014

Don't let me slip into the quiet

"Is peace so hard to find?"

Hittade en gammal goding när jag läste igenom blogginlägg från den här tiden tidigare år... Quiet - Hypnogaja, fortfarande helt amazing.

Klockan är en del och om jag ska orka vara duktig imorgon/idag borde jag sova. Typ nu. Men jag insåg att jag inte direkt har ätit något idag... Frukost visserligen, men lunchen i skolan var några half assed gafflar majsbiff och kikärtor... Ingen fine dining direkt. Sen jag kom hem har jag bara ätit upp min Marabou Oreo och glass...

Är något lugnare i humöret nu, kan ha med glaset vin/ginger ale att göra. Och badet. Och musiken jag lyssnat på. Så länge jag inte tänker på det är det okej.

Längtar efter Vallarocken på torsdag, hoppas på awesome väder.

Hade inget vettigt att skriva här egentligen, ville mest citera låten.

Godnatt.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .