Thursday 29 May 2014

Will this body of mine ever behave?

Woman dissolved into the sea, a body of water that's calling me


Blev ingen dans idag, riktigt trist, hade sett fram emot det, men det blir av förr eller senare. Försöker behålla peppen till dess!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag mår dåligt igen, rent fysiskt alltså. Är skakig, känner mig svag, trött hela tiden... Illamående. Det kan ha med medicinen att göra, hade noll koll på den när jag var sjuk så idag var första gången jag tog den på drygt en vecka, vilket inte är bra alls. I know. Skulle mycket väl kunna vara bieffekter av den. Men det känns onödigt att jag ska behöva känna mig sjuk bara för det... Var ashungrig förut, beställde pizza (inte på kredit den här gången, jag lovar, pappa!) fick inte ens i mig halva förrän jag mådde illa. Gör det nu med om jag tänker på den. Eller mat i allmänhet. Känns som att jag har feberfrossa på gång och jag vill mest dricka några liter vatten och sen sova. Finns inget som hindrar mig ifrån att göra det, men jag gillar inte att jag mår såhär.

Mami kommer hit imorgon i alla fall, kanske kan få någon ordning här då, allt har liksom gått utför som vanligt... ännu mer så efter the creepy weekend. Jag är sämst på att ta hand om mitt hem.

Hoppas på en bättre dag imorgon. Helst mer produktiv också.

Nu ska jag dricka vatten. Eller saft kanske.


Under water where thoughts can breathe easily, far away you were made in a sea just like me

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .