Sunday 25 May 2014

Some things never change

Det var jobbigt i ett par dagar efter hela grejen med David/Andreas, och det blev på något sätt verkligare när jag återgav allt i text här på bloggen. Jag tänker på det emellanåt, men tänker inte älta det, för ingenting hände så det finns ingen anledning att haka upp sig på skiten. It's in the past.
Fick besök av Ronny i tisdags, för att byta ämne, vilket var kul. Var länge sen vi sågs så det var trevligt att catch up liksom. I torsdags åkte jag hem till Esther och sov där till fredagen, vaknade tiiiidigt med feber och sjukt ont i halsen. Har sen dess lyckats ta mig hem efter mycket om och men och legat i min säng med vad som lär vara halsfluss och känt mig döende. Ska uppsöka läkare imorgon och förhoppningsvis få kåvepenin så jag blir frisk från skiten. Mått riktigt uruselt och typ levt på panodil och drickyoghurt när jag inte sovit. Mamma och pappa kommer hit imorgon, det här har varit första gången jag varit riktigt sjuk ensam liksom, så jag har saknat dem. Visst, jag var rejält sjuk i Afrika också, men jag hade ju folk som tog hand om mig hela tiden. Esther handlade åt mig igår, men utöver det har jag varit lonely. Hemskt.
Jag borde nog sova, men är mitt inne i ett spännande dubbelavsnitt av Dr. Phil...

Hade egentligen mycket mer på hjärtat, men skrivflowet ville inte infinna sig nu så det här blev bara random babbel.
Oh well... another day perhaps.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .