Sunday 21 February 2016

Ain't nobody got time fo' dis...

Fortfarande sjuk. Inte lika sjuk, men tillräckligt för att inte orka saker. Får bli en Ipren-dag imorgon då jag har tre möten inbokade. Ain't no rest for the wicked... Dock inget gym, trist nog, för jag vill inte att det här ska hålla i sig längre än nödvändigt. Har haft en mycket bra helg i alla fall, så det är jag nöjd med!

Vägde mig nu när jag kom hem och vågen visade så mycket som 104,2 kg. Känns nice! Inte långt kvar till en tvåsiffrig vikt igen. Har ungefär 10 kg kvar till min övre gräns på målvikten, men tänker väl att jag ska fortsätta med LCHF-kosten som jag kört nu tills jag når 90, sedan lägger jag till lite fler kolhydrater och drar ner på fettet, så att jag har energi nog att träna för. Och funkar det så fortsätter jag så, helt enkelt. Märker jag att det spårar ur får jag återgå till LCHF igen. Och fram tills dess ska jag fortsätta jobba på mitt förhållningssätt till mat och sådär. :)

Nu ska jag äta edamamebönor med flingsalt, dricka te och se på NCIS: LA i vanlig ordning!

Inspelningar får vänta till åtminstone imorgon, tråkigt nog, men som sagt... jag vill inte förvärra något. Det känns onödigt.

Ha det!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .