Monday 8 February 2016

Fast jag glömde ju faktiskt...

...att även om jag bara har gått ned 0,5 kg på två veckor har jag samtidigt tränat på gym och byggt muskler. Så, att jag har lagt på mig muskelmassa och samtidigt gått ned i vikt är en bra grej. Och då är 0,5 kg inte så dumt trots allt!

Var på gymmet idag, ska dit imorgon och på torsdag också. Känns bra!

Imorgon ska jag dessutom till Curt för att förlänga min sjukskrivning, på onsdag är det jobb i Linköping och på torsdag gym, som sagt, DBT och jobb. Lär vara död när fredagen äntligen dyker upp...

Hängt en del på Bandhub ikväll, spelat in ett par låtar, ska raida köket snart och chilla med NCIS:LA, sedan duscha och sova. Eller ja, efter att jag har fyllt i mitt veckokort.

Yes. I'm done.
Bye. :D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .