Wednesday 17 February 2016

Blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Istället för att göra saker som att gå på gym, jobba i Linköping och sådant har jag varit hemma med en irriterande förkylning istället. Säkerligen en släng feber också. Åkte in till Västervik i måndags, och gick på DBT:n, men mådde halvkasst, blev värre allt eftersom dagen gick och både igår och idag har jag legat i sängen hela dagen och haft ont i halsen och bihålorna, snörvlat, hostat och nyst massor. Mindre kul. Tror det är på bättringsvägen nu, men jag är fortfarande seg och "vanligt" förkyld, vilket suger. Det betyder att jag inte kan sjunga, hur mycket jag än vill, för rösten bär inte och jag lär bara få hostattacker mitt i. Blä.

Hoppas nästa vecka blir bättre, och att jag är frisk nog att träna då.

Imorgon ska jag i alla fall in till Västervik, har enskilt samtal och ska försöka orka jobba också. Sedan får väl helgen gå åt till att vila sig frisk. Tråkigt nog.

Dusch nu, sedan NCIS: LA i vanlig ordning. Ska upp tidigt för skjuts till Gamleby, så förhoppningsvis somnar jag inte allt för sent.

Yes. SjukBex är färdig med babblandet nu. Bye.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .