Wednesday 3 February 2016

Tjohej!

Vikten har stått still sedan senast, men det är väl så det fungerar... så jag har inget att uppdatera med direkt. Har fuskat lite, eller... "fuska" låter så dumt. Jag har unnat mig saker som inte har varit LCHF, kanske lite för mycket, så jag minskar på det och kör på som vanligt igen. Har börjat träna i Västervik, var där senast igår och ska dit på torsdag igen. Det går bra, har träningsvärk i princip hela tiden, men det är på en lagom nivå i alla fall!

Spelar in massvis av covers på Bandhub, vilket är hur kul som helst!

I övrigt händer det inte jättemycket... ska till tandläkaren imorgon, sista besöket innan jag blir kallad till sjukhustandvården i mars, börjar förmodligen jobba på torsdag, som dessutom är Johnnys födelsedag(!), ifall det kommer mer än en deltagare. Jobbet i Lkpg kickar igång nästa onsdag och sedan lär livet bara rulla på, typ.

Ska rensa kläder snart igen, prova sådant som jag lagt undan som varit för litet och se om något passar nu. Sedan ska min garderob få en ny hylla så att jag inte behöver ha mina kläder "on display" 24/7 (läs: på golvet i diverse högar). Hehe...

Mja... har nog inte mycket annat att säga... ska gå ner till köket, ta något litet att äta, sedan duscha och kolla på någon serie tills jag kan sova, vilket inte lär dröja allt för länge.

Yes. That's all.
Godnatt! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .