Saturday 27 March 2010

;____;

usch.
USCH!
nej nej nej!
jag vill inte äta kött igen.
jag trodde verkligen jag saknade det, men fy sjutton vad jag ångrar det nu.
mamma kom hem med revbenspjäll igår... hade ätit gröt och rostade mackor till frukost... och skulle sen slänga i mig dom där himla .... uäh! jag hann gnaga lite på ett par... visst, var gott men liksom... det tog en stund, sen gjorde magen uppror. och jag åt inget mer igår. förutom en himla pommes med vitlökssås vid typ halv 1 på natten ... FY FY FY!
jag....ångrar det nåt oerhört.

vad sjutton tänkte jag med egentligen?
nej men vadå, jag har inte ätit kött sen början av juli förra året, NU KÖTTAR VI LOSS!
... IQ befriat puckhuve är vad jag är T___T

har sovit 4 timmar.
kunde inte sova mer för jag mådde så illa.

allt jag vill ha idag är isvatten, saftiga syrliga äpplen och gurka.
tror du vi har det hemma? nej.
förutom vattnet då.

PALLA.

jag är sjuk (känns det som... vaknade med frossa och illamående liksom. yay.) ._.
och kan inte tänka på nåt annat än en scen ur en film jag såg en gång...
en tjej, vegetarian... blir inlåst i ett litet rum. med en köttbit. hon hade nån fobi för kött pga nån sjuk grej i hennes barndom med hennes pappa .... iaf.
hon får sitta där tills hon har ätit upp hela köttbiten.
dagarna går... den är liksom rutten. det är larver och skit i den.
OCH DET ÄR DET ENDA JAG HAR I HUVET NU.
jag mår redan illa liksom ._.

åhhhhhhhhhhhhhhhhh.
kött kan dö :'(

1 comment:

  1. Kött är bajs.

    Tack för i lördags, det var AWESOME!
    Vi fem måste ses igen, haha vi är som en coolare, flummigare version av Vi Fem, du vet, med hunden. x)

    Sorry för att jag inte läser din blogg så ofta, men jag hinner knappt med bloggar överhuvudtaget (speciellt inte min egen xO)

    PUSS på dig sötunge <3<3<3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .