Monday 8 March 2010

byebye dreads :(

yeah... nu är dom borta.
min hårbotten dör typ, så jag ska låta håret vila ett tag, sen färga om det ... svart ofc.
sen.. tror jag att dreadsen flätas i igen, men är inte säker.
kanske bara ska ha i svarta då...
funderar dock på att klippa en frisyr :P
fast... iom att jag har så självlockigt hår känns det nästan onödigt .__.
blä. vet inte vad jag ska göra tbh.. :/

idag har jag iaf då tagit ur alla dreads och håller på att föra över all skit från den bärbara till den stationära... skitjobbigt.
har 3 usb grejer att använda mig av.
2 på 2 GB o 1 på 1 GB T____T
tar en evighet verkligen.

hittar inte det rosa usb minnet på 4 GB :/ skulle va användbart nu...!

sen har jag en mapp som är på över 8 GB, When They Cry.
men jag funderar på att tanka ner det på nytt i den här datorn istället för att flytta skiten... krångel ju!

men... det är typ hälften av filmerna, all musik o bilderna som är kvar..
kommer få sitta här hela natten .__.

ska dock färga en mössa o en tröja nu tänkte jag ^^

so... jaa..
xD
det var väl allt.

byez.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .