Tuesday 16 March 2010

St Patricks Day! ^__^

yeah! ... jag tänker bara grönt och har egentligen ingen aning om vad det handlar om... men det känns irländskt och fyllt av öl xD
sååå... nåt kul måste ju hända då? right?!?!?
blir iaf viken idag :)

får se vad som händer, men nåt kul ska vi nog allt kunna hitta på ^^

igår satt jag mest framför datorn (igår är egentligen idag när jag skriver det här...tänkte dock publicera skiten efter midnatt...men det kanske skiter sig. hur som helst "idag" är onsdag... igår = tisdag, vilket det fortf är... krångligt :) as usual...) och kollade igenom alla foton.
har valt ut en stor hög nu iaf! 8D
sen ska det skrivas ut en massa från datorn med :)
från alla möjliga tillfällen ;D oh yeah!

har precis duschat (skiter i att dagarna osv inte makes sense alls just nu xD haha!)
och ska typ... lägga mig snart.
är rätt trött ^^

...har slutat äta godis o chips o försöker äta nyttigare allmänt.
hoppas bara det inte tar evigheter innan sötsuget försvinner... för det gör mig galen :(
men det här ska jag fixa. har gjort det förr.
och jag orkar inte med mig själv som jag är nu ändå...
nåt måste göras.
och jag vill börja dansa igen!
måste prata med emir.... :O


aja! sov gott eller ha en bra dag xD
byez.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .