Saturday 6 March 2010

Hammers are falling...

I said my darling
Shocking, appalling
All I could do to you


soo...
måndagen var typ blä... för... ah. jag fick för mig en massa dumt och trodde allt skulle skita sig o sådär... himla hjärna. men ah.. det visade sig (som vanligt T___T) att jag bara tänker för mycket ...

tisdagen innebar Vvik.
åkte in med müshan o fikade hos min bror ^^ vi satt o snackade o tuggade i oss kanelgifflar o sköljde ner med nettos läskiga kalas äppeljuice som har en peddogubbe på framsidan som spanar in en liten pojke i shorts o___o

anyway...
sen skulle brorsan till britt-janne (hans morföräldrar) och jag skulle möta Ronny & Tobbe vid stationen :)
på väg dit stötte jag på Fia o Robert ^^ och sen Didrik :)
oooch vid stationen stod även StenO så man hann med att träffa lite people ;P

vi... öhh.. gick till Donken.. där Tobbe åt ^^ och sen kom det dit ett gäng estet ettor från gymnasiet...
som fulade sig framför en övervakningskamera o störde sig på nån fjortistjej som ringde hela tiden x)
iaf så drog jag o ronny till herberts sen, köpte en ny töjning... 8mm :) och en 3 till ronny, men den får han visst vänta med... problem med örat (N)
efter det blev det åhmans där Ronxy (haha) käkade pommes med vitlökssås ^^ nomnom.
efter det drog vi till Bazze ^^

vad vi gjorde där är det ingen som vet (6) mwahaha! nejdå.. men..
sen var mor min snäll nog att komma o hämta då jag av kvinnliga-skitskäl inte kunde gå till nån buss.... .__.
sååå... vi körde hem ronny o hans raketer med ^^ haha :D

onsdag skulle jag åkt till stan men missade bussen o så blev det bara pannkaka av hela skiten så jag lurade hit ronny o bazze för att umgås/kolla film typ.
ronny åkte dock hem med sista bussen som gick alledeles för tidigt imo ._.
så det blev film (Saló och Shaun of the Dead) o failblog bilder hela natten med Bazze x)
vi somnade väl framåt 7-8 nån gång...
gick upp vid 12, smsade lite med ronny om dagens planer o såg till att vi kom iväg in till stan med 13:45 bussen ^^
där väntade ronny på oss inne på åhmans o vi drog ner på stan.. in på hemköp för att fylla på med energi i form av powerking ^^
sen drog bazze hem o vi började gå mot utkanten av stan... xD haha nejmen, till tandläkaren ^^
sen skulle vi tbx in till stan, träffade på Mandi som vi tog sällskap med en bit, dock stannade vi vid tre t för att köpa cigg...
o sen ner på stan.
in på hemmakväll för att köpa godis... blev..1 kg xD omg.
iaf... o sen till bion, köpa biljetter o vänta ^^
alice i underlandet var chill :)
mer än så säger jag inte. lätt värd att se iaf!
sen drog vi till åhmans... o väntade i värmen på bussen.
bestämde oss för att jag skulle kidnappas till hjorten, så jag ringde mamma o sa det ^^
sen blev det mys till värmländska :D smala sussie och bröllopsfotografen såg vi.
sen skulle vi se chocolate, men jag somnade :P
...tydligen fnittrar jag i sömnen xD haha!
fredagen...
blev en riktig slapp-dag... :P
vi gick upp typ vid 13... åt ägg o risifrutti till frukost o segade ännu mer med resten av godiset XD vi såg... uhm... D: wtf... vi såååg....
Nacho Libre och... hmm... nån mer :S just det! extreme movie var det ja ^^ sen.. började vi kolla på One Eyed Monster, men den sög..så vi bytte till The One :P
och... sen gick vi o la oss, för att se Blåbärs Kriget xD haha! riktigt random film... den var kul ibland men på nåt sätt lyckades vi båda somna ändå o_O
med fönstret öppet o allt D:

vi sov till typ 12, o låg kvar ett tag till..
sen blev det frukost o så kom mamma o pappa o hämtade mig ^^
åkte hem, duschade, bytte till andra kläder o sen blev det lkpg för bio (igen haha!) :)
vi såg Percy Jackson och kampen om åskviggen ^^ den var schysst :)
efter det drog vi till Donken för glass ;P
och... sen gav vi oss av för att åka hem igen ^^
... halvsov i bilen hem och nu ligger jag i sängen.
är astrött men vet inte om jag kommer kunna somna... gör jag förmodligen men ah...
klockan är inte så himla mycket :P
well...
nu vet ni xD
shit... blev en del text här känner jag... ohwell ^^
vad nästa vecka innebär märker vi.
JAG SKA LÄMNA IN CV PÅ STÄLLEN DÅ IAF!

pusshej :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .