Monday 22 March 2010

Funnyman...

Emotions heading straight for me, screamin their heads of like the Huns... Annoying for sure.
DumDum will continue to chew her gumgum and hope morning comes soon so everything can be still once again...

Vvik imorn, har ingen aning om vad som hittas på... förmodligen ingenting, som vanligt. Men jag ska iaf träffa Ronny efter fail-helgen from hell.

Jag har ninjat en reflexstolpe från E22an :')
ska ha den i lägenheten sen :D

... 12 dagar kvar.
shit.

har inga planer för veckan förutom imorn, och helgen då...
fredag blir det chill med små gullungar!
och på lördag ska jag till IKEA med mor och far ^^ shoppingdags! haha.
sen på kvällen SKA Ronny komma hit... sista helgen i huset, så... den ska han vara med på ^^
blir mysigt :)

... seeeen ...
antar jag att veckan efter kommer gå åt till att packa allt :S
får iofs börja redan i veckan.
oh god.
jag hatar att inte ha alla mina saker tillgängliga xD
... ORKAAAAA!
aja.
det blir bra.

sen...
flyttar jag hemifrån.
gosh.

... näe, nu kurrar magen för mycket!
ska ner i köket och äta nåt, sen ska jag sova.
faktiskt.

oh btw, the big bang theory är för underbart.
sheldon är ren kärlek alltså!
"this is bananabread!"
"this..is..a..doorknob..?"

x'D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .