Wednesday 10 March 2010

så var det onsdag igen...

wed-nes-day ^^

blir stan idag igen, dock inte för nåt "vuxet" :P
lämnade in mitt CV på Willy:s och Ö&B igår iaf :)
nu är det bara att vänta....

1a April gäller kontraket ifrån så... det är inte lång tid kvar D:
imorn ska vi iaf få se lägenheten och så ska vi in på lite ställen och hitta the basic stuff som kastruller och sånt überkul xD haha!
såg iaf skitsnygga fyrkantiga glas och tallrikar ^^ very nice ind33d ;P

Dragonica funkar inte på min dator riktig...inte FoF heller :( känns bajs.
tror det har med grafikkortet att göra dock eftersom ljudet funkar utmärkt... men jag kan inget om datorer så jag får fråga nån kunnig...eller pappa ;) xD

idag..
har jag faktiskt hatt på mig.
för jag älskar hatt.
och skiter i om jag inte passar i hatt.
för IDAG HAR JAG HATT ÄNDÅ! ;@

20 min typ innan bussen går så jag får väl avsluta här o plocka ihop det sista... :)
yees.

ohh sång imorn med :'D WIIIE!
längtar!
var länge sen sist nu...
får gå o sjunga lite för mig själv idag xD
haha ^^

well, ni får bli bättre på att kommentera...
och jag vet, det kommer verkligen från rätt käft.
vi kan bli bättre på det allihop? (a)

aja... gotta go!
cya :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .