Monday 15 March 2010

...precis när man inbillar sig att man är stabil...

...greeeeaaaaat.

varför ska jag få världens klump i magen, ångest och panikkänslor av minsta lilla grej?
palla.
jag måste vara sämst på att se det positiva.... eller helt enkelt bäst på att fokusera på allt negativt.
vad skulle min psykolog säga?
att det är ett undermedvetet sätt att skada mig själv på? för att det är ett invant mönster?
att jag håller tyst om det och ältar det tills jag framkallar min egen ångest?
I dunno.
vet bara att jag är trött på att vara såhär osäker.
.____.

dessutom kröp en spindel på mig idag.
ryser fortf av tanken.
det är inte okej alls.

sen måste jag träffa nån på onsdag, för jag kommer växa fast framför datorn annars...och bli ofrivillig eremit o instängd i mig själv o allt sånt som är bad...very bad.

the big bang theory är underbart. I lol'd so many times ^^

ska ner o kolla på numbers snart...

...nåt måste jag göra iaf.
för att distrahera mig från all skit som snurrar i hjärnan.
VARFÖR ÄR DET SÅ OMÖJLIGT FÖR MIG ATT VÄNDA PÅ DET?!
...det kunde vara tvärtom.
skulle inte jag då tycka att det var lite larvigt?
... oh god.

ge mig nyckeln till lägenheten så jag kan låsa in mig i min egna värld for real? .___.
bah.

1 comment:

  1. du är en stark tjej, tjejen. Cool är du också! och skitrolig! Skitsnygg och jordnära!
    Alla är instabila ibland, hoppas det vänder snart!

    Kram! Tuva (=

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .