Tuesday 9 March 2010

på tal om gröt...

satt precis och undrade...
om havregrynsgröt är för grötig... alltså... hur ska det ens kunna gå ihop? o_O
för det har tagit mig typ 15 min att äta en skål med gröt... just för att den var för grötig... inte fast nog. hm.

blaskig..
kanske är det ordet jag letar efter egentligen D:
oh god.

well iaf!
sitter här och känner mig tunnhårig :C
duschade o kammade igenom håret med en himla massa balsam... känns som att hälften försvann .__.

ful färg är det också.
men... det blir mössa idag (Y)

och jag har egentligen inte tid att sitta här D:
måste sminka mig OCH platta håret för första gången på typ en månad.
yaaay... NOT.


EYYYY
igår fick jag typ världens bästa besked! (okey, kanske inte men jag blev überhappyface!)
ALLT ÄR BEKRÄFTAT ANGÅENDE LÄGENHETEN! (mmm kräftor :o !!!!) :'D
så jag flyttar om några veckor typ ^__^
WIIIIIIE!!

iaf, idag ska jag till stan. lämna in CV på lite ställen o sen umgås med Ronny :)
får se vad vi hittar på!
fint väder är det iaf :D
alltid positivt :)

har dock sovit alldeles för lite .__.
skittrött!

men.. det blir så när man har en massa kul på datorn (a)
dessutom har jag hållt på o tömma den bärbara, så jag hade ingen musik på mobilen... och jag vägrar åka långa sträckor dvs bil/buss mer än 10 min) utan musik ^^ så... jag ninjade pappas mp3 xD han har sin iPhone ändå ^^
och det tog ett tag att gå igenom alla 1432 låtar D:
he he he.

meeeen...måste dra nu!
UT I SOLEN, BITCHES :D
:*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .