Thursday 4 June 2009

just another freakin' day...

all done.
yes, det är sant. muntligt på tisdag and I'M DONE! svenska A fortsätter en liten bit in på nästa läsår för min del, men det är lugnt.

kan slappna av nu. kanske det jag har gjort... och vad händer då?

JO, MAN BLIR SJUK. igen. seriöst.

fick verkligen tvinga mig själv att ta mig till skolan idag. musik. var inte på bra humör. kom till Järnet vid typ 11, det var låst så jag fick sätta mig utanför... är iaf lä på ena sidan, så jag satte mig där på marken bland en massa äckliga fimpar... och spindelnät ;_; i solen iaf ^^ och lyssnade på låtar från The Empyrean... så underbart. John är helt fantastisk.

seeen iaf kom typ isabell eller vad hon heter och låste upp... Olov dök upp strax efter och så skulle vi ha musik. ingen Amanda så jag fick köra Luft utan henne :( helt opepp. Tillan, Fia o Dorina sjöng också... uhm.. jag såg säkert döende ut vid micen, tillan sa "du ser blek ut" så är det illa, för jag ÄR blek jämt...om jag då ser blekare ut än vanligt så behöver jag en säng ... iaf.... sen blev det get up stand up, och den sitter...men Olov kan inte bestämma sig för tempo i låten så den blir som den blir... sen blev det otherside... wo....ho...

är så SJUKT OPEPP PÅ ALLT DET DÄR. usch :(

öva imorn. och på lördag. och kanske på söndag. (Y) (-_-'')

är sugen på glass nu.

har ont i halsen och är febrig, fast mamma säger att jag inte är varm. liar. jag känner att jag är sjuk.

dodgeball är på i bakgrunden. sån där ... hjärndöd komedi. kul kul...

ehh, ja. nån som vill mig nåt feel free to mess x) lol. inte kul, men ja...

smsa ! tycker om sms.

OCH LYSSNA PÅ THE EMPYREAN! DET FINNS NÅN LÅT DÄRIFRÅN I PLAYLISTEN IAF! FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Du har börjat använda dig av dbt! Bra baby bex <3 Bästa sättet! de där med pennan har jag med gjort många gånger de är svin bra! en annan sak du kan göra är att dra isbitar över huden hårt. de är skönt och hjälper eller duscha i kallt å varm å sen kallt å varmt å chocka kroppen. man är helt slut efter! Vrf inte ta upp telefonen å ringa amandan ? finns ju här å telefonen är på. de är ju gratis med <3 Vi kämpar ju tsm jue! Jag älskar dig <3

    ReplyDelete
  2. Okay. Jag ska skicka ett sms tror jag ^^

    ReplyDelete
  3. Dodgeball är kul ju xD Filmen alltså... :P

    Gud jag läste fel... "Imorgon är det lördag... och kanske söndag..." xD Men det stod det ju inte x)

    MÅSTE TRÄFFAS SNART BEXKEX! Saknar dig :( <3

    KRAM

    ReplyDelete
  4. va skönt att ha det avklarat! duktig bex :D

    åh glass är sjukt bra o skönt när man är sjuk! när ja är sjuk brukar ja äta 3 sånna där stora paket med glass. man blir ju så skön o kall inombords hahah skum känsla :P

    o tack för dina fina ord du kommenterade!! det värmde! massa! hihi kram <33

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .