Thursday 11 June 2009

sommarlov?

hmm, hey, you forgot a little something called SUN!!!?!?!?!?!? T___T

...aaanyway.

3 år sen nu så hade vi brandkåren här... yay typ?

blev fest med packfolk. eller, "fest" ... öhh. polisen sabbade allt.... idiot. så otrevlig man kan vara då :S folk drog... en del hamnade hos dennis.. sen.. typ kom mamma xD haha. låter inte så kul kanske men det var nice :) frös dock.

hm. wannabe. jag är inte äkta. byter hela tiden... men, det är ju jag? eller? :S usch. hatar anonyma kommentarer. tvivlar på mig själv ännu mer då. tur att ronny finns :)

skolavslutning idag. kändes bara weird typ. blä.

skolan går under, and noone cares typ. ingen som kan göra nåt åt saken iaf :S palla ?

har inte mycket o säga alltså.. ska sova nu. o sova lääänge.

finns (kanske) på mobilen om det är nåt. den funkar när den vill funka typ... ^^

näe, nu blire cradle of filth tills sömnen tar över o låter mig vila ifrån verklighetens taggar.

höh.

2 comments:

  1. Ja, det här med skolan känns skit... Men det är Svantes fel, hade han sett till att skolan var schysst från början, så hade det inte behövt bli så här. Jäkla farbror Melker-tönt! >:O

    ReplyDelete
  2. asså vi måste klaga! jag tänker göra det men hela skolan behöver nog göra det för att det ska löna sig! o trots allt är det ju en friskola!
    och vadå inte äkta?? alla är vell äkta? de är ju på sitt egna sätt! du är fin så skit i en liten anonym skit unge! <33

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .