Wednesday 3 June 2009

tuesday & wednesday

natten till tisdagen blev lång... sms hit och dit som... öppnade mina ögon antar jag.
det gjorde ont, det förvånade mig och det skickade in mig i ett stadie av panik typ.
så jag tvingade mig själv att vara sysselsatt för att inte låta tankarna om rakbladen ta över och få mig göra saker jag skulle ångra...
satt och målade naglarna en massa... först svart, sen vitt (som fransk manikyr grej typ fast svart och vitt då...) insåg sen att Bill Kaulitz hade så i videon till Monsoon, så jag typ målade rosa över det... blev dock sjukt rörigt så jag tog bort allt igen.... men mina naglar såg smutsiga ut... och allt försvann inte... sen hittade jag en röd läppenna och målade med den över mina ärr, så det såg "färskt" ut .. det hjälpte lite faktiskt... visserligen fanns inte smärtan där, men det såg ut som att den hade varit där, att jag hade skadat mig, och jag kände mig en aning...bedövad. sen blev tånaglarna svarta... (även tårna lite men orka..) tände rökelse med och somnade tillslut iaf... dock var klockan mycket och drömmarna var konstiga... så när mamma kom in vid kl 6 för att väcka mig fick jag istället sova ut och tog bussen in till skolan vid 10:05.

haha, så fort jag kom in i klassrummet fick man höra "bexy!" ropas lite överallt :P gulligt ^^
blev kramar och så snodde jag med Amanda ut för att snacka lite, behövdes....

lunch sen då. efter det drog vi till Järnet för att typ..softa egentligen.. Kevin drog för att hämta Ronny...

vi snackade en del utanför Järnet o så... hm.

iaf så hamnade vi i studion efter en stund o så.. men jag orkade inte fixa bas just då, hade ingen inspiration, dock lärde jag mig lite mer om basen, så...nu kan jag nog knåpa ihop lite niceiga basgångar om jag känner för det nån gång :P haha. älska musik ^^

ronny o kevin var med oss då... sen skulle amanda på dbt så hon lämnade oss o vi drog till åhmans för slush o milkshake.... haha både valde blåbär. äckligt :O xD eller..ahh slushen var ok :P men hursomhelst satt vi där o frös ett tag xD sen tillbaks till Järnet, för jag skulle ha sambatågsövning... de gick ganska bra... är ledaren i det där :S gah... T__T men men.. haha.

seeeen skulle vi till Ö&B o Sten Oskar hängde på av nån anledning :P så vi gick omkring där en stund o köpte en massa skit :P mamma va på Willys o kom sen o hämta oss... sen ner till banken o fixa lite.. o sen... Coop. sen tanka.. sen körde vi Sten O till Gamleby... och åkte sen ut till Björnsholm..

vi åt. sen kollade vi film tror jag :P uhm... vi var ute nån gång med... sen kollade vi på en till film, fast orkade inte hela och gick o la oss strax efter midnatt faktiskt..
kevin i sängen, ronny på madrassen o ja sov på den stora runda kudden ur min fåtölj... inte så skönt för ryggen märkte jag imorse men aja...

idag vaknade vi typ 11 o segade i rummet ett tag... sen blev det frukost.... o efter det vet jag inte vad dom gjorde direkt men jag fick ett ryck o tömde+fyllde på diskmaskinen, diskade lite för hans och plockade undan allt i köket, så mamma o pappa skulle slippa...
sen kollade vi klart på filmen (Dogma, den var nice ^^) och sen .. vet jag inte riktigt vad vi gjorde x) bråkade förmodligen... hah.
sen nämndes nudlar så vi gick ner o så fixa jag det åt dom.. men det var inte gott tydligen eller så var dom inte hungriga för det åts inte upp iaf ^^ uhm.. sen iaf kollade vi lite på How High och åt popcorn... sen skulle dom med bussen 16:20 så vi plockade ihop deras grejer och tog med hunden och gick till hållplatsen...

sen kom bussen och hejdå med dom.

jag och Honey gick hem, o sprang sista biten bara för att x) haha. hon hade lagt sig i en vattenpöl med så jag fick torka av henne :P tog ett glas apelsinjuice och gick sen upp på rummet och städade iordning, så nu är det fint igen :) gick in i duschen efter det och..öh...duschade xD hahah, sen tog jag fram alla papper jag behöver till skolarbetena jag ska börja med så fort jag bloggat klart ^^ och nu ligger jag här då, i sängen... avverkar bdb och bloggar så jag inte blir frestad sen... och lyssnar på bra musik.

vet inte riktigt hur jag mår, men det är ganska skönt att inte veta. är fokuserad på viktigare saker atm...

men men, färdigbloggat! ^^

2 comments:

  1. Hoppas verkligen att allt löser sig för dig. Men jag blir riktigt stolt över dig när du håller dig undan från rakbladen! Du har deffenetivt styrkan att ta dig ur detta. Jag tror på dig <3 KRAM

    ReplyDelete
  2. Det låter som om du har kontroll i alla fall. :) Så skönt att du klarar av det!! Du har allt stöd från mig, ska du veta! Massor av kramar <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .