Saturday 13 June 2009

peppa peppa :D

laddar upp inför Arvika med en playlist innehållande The Mars Volta, Korn & Depeche Mode :* och sen lite John Frusciante o Cradle of Filth bara för att :D haha ^^



just nu:

Teflon - The Mars Volta ^_^ fy sjutton va dom är bra! John spelar på senaste albumet Octahedron... och har spelat på några tidigare med.. så.. vem vet? han kanske dyker upp på Arvika med!?? :'D jag kommer seriöst dö av lycka :')



puss! :D



fick ner Slipknot diskografin idag med.... dom... kan jag bara lyssna på ibland xD måste vara på rätt humör :P men iaf, det är nice :)



skrev senast i torsdags... så... vi tar det från igår då ^^

fredag...



vaknade och skulle göra mig iordning för att vara med i kortegen o spela lite sambagrooves... ehm.. ja, precis.. SKULLE.
det gick inte bra alls o mitt obefintliga självförtroende gjorde sig påmint o det ligger en stor klädeshög på golvet i mitt rum nu... provade hur mkt som helst o inget va bra... så ja ringde mamma i panik.. hon sa att hon skulle försöka hitta nåt i gby?? iaf... o att ja skulle fortsätta göra mig iordning.. ja la på luren... slängde en blick mot mina kläder, o bröt ihop. ja låg o grät i min säng hur länge som helst o sen dök de upp en massa dumma tankar om att skada mig osv... o ja pallade inte o kände att ja va helt slut.. så ja smsade mamma o förklarade så gott ja kunde, o hon ringde sen olov o så.. det slutade med att ja somnade i min säng, med tårar i ögonen o kände mig som en svikare...

sov ett tag o vaknade lite innan 3 igen... mamma skulle komma hem vid 5 o så skulle vi in till stan o fira min kusin som tagit studenten då... o släkt från sthlm osv skulle va där så ja gjorde mitt bästa o fixade iordning mig... o så åkte vi in...

det tog inte ens en minut innan jag var helt förstörd inombords igen o ville därifrån...
idioter.
orkar inte ens slösa tecken på dom i min blogg, så de e bara att kolla min bdb så står det mer där.

åkte sen till victor för att fira honom o hannah o alexandra :) mådde dock inte såå himla bra så jag åkt hem ganska tidigt sen....

gjorde inget mer under kvällens gång... o sov länge idag...

idag...har jag gjort ingenting. lyssnat in mig lite på slipknot, msnat o... gjort jordnötsgodis typ...

jao... har inte så mkt mer att säga xD men imorn är en ny dag ^^ midsommar verkar det bli i vvik iaf... fest alltså xD e väl midsommar överallt.. men xD haha. åh. fail.

aja.. uppdaterat o tråkigt. byebye :P

1 comment:

  1. Gumman.... <3 Hoppas du slipper fler såna där dumma attacker. Finns här om det skulle va något. :) KRAMAR

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .