Sunday 21 June 2009

onsdag - söndag! xD lol :S


HEH. vad duktig jag är på att uppdatera (Y)


men..då ska vi se om jag ens minns nåt x) HAHAHA. inte så farligt som det låter ;)

men... himla kent i playlisten. måste byta.. vänta lite... xD

såå.. eminem istället x) jaja.. here we go...


onsdag:

... ehm

O_O

.....seriöst.... :O

T___T VAD GJORDE JAG?! förmodligen inget eftersom jag inte minns xD HAHAH. skulle färga håret.. men det gjorde jag inte.. hmm.. aja, ok. antar att jag typ... kollade på tv hela dagen eller nåt sånt nödvändigt :D lol.


torsdag!...

...ehm. JO! just det :D vi (jag o mamma) åkte in till stan.. o shoppade ^^ blev lite.. saker :P en klänning bl.a :D (på bilden ^^) o sådär.. sen.. blev det willys... sen... öhh.. typ öb.. lidl.. rusta... netto xD sen hem... HAHA. yays.. oooch.. sen fick jag lite instruktioner till min ensamma helg... haha.. sen var det typ tv o msn resten av kvällen eller nåt sånt... eller ah, färgade om håret med :) o så blev det stopp i avloppet. inte fräscht. eugh!


freeedag...!

sov typ asmysko o vaknade hela tiden men iaf, dags för mamma att dra :P så.. hon gjorde det xD haha. nemen.. ahh, ensam hemma då. kändes.. lite.. ja vene. weird?

blev paranoid att ja glömt plattan på o plattången...o om ja låst osv osv. hemskt T_T

iaf så var bussarna idioter.. men jag kom in till vvik tillslut o möttes av ronny :) sen blev det ett kallt partytält hela kvällen xD rökigt o skrattigt typ. men det var kul :)

pga ingen buss förrän 2:15 spenderade jag, ronny, tobbe o julle lite tid på fågelbäret med xD haha. fint fint. folk kommer tro att vi är störda.. ;) nemen.. sen blev det säga hejdå till julle, o skilja från tobbe vid torino.. o sen pratade ja o ronny en massssssa på väg till bussen, o vid stationen. haha. kul grej det, med alkohol.. att folk inte håller tbx en massa ;) mohahah. nejdå, men ahh.. :D sen var bussen ASDYR. himla. usch. men vi kom hem tillslut iaf :D fick göra nudlar till ronny då, o sen... tror ja vi gick o la oss xD HAHAH. mjo.

han snarkar btw T___T


igår... (lördag) kollade vi på tv hela dagen. seriöst xD

dokumentär om folk som fiser.. o massa filmer xD möblerade om i vardagsrummet lite.. åt o drack saker konstant hela dagen typ xD hemskt... mycket... disk... xD HAH. men det var mysigt iaf :D

ronny övergav mig dock i sista filmen (fighting tempations, asmysig film !) o gick upp o la sig. jag möblerade tbx vardagsrummet men sket i disken just då.. den va typ 4 på morgonen eller nåt xD duschade iaf. o gick o la mig jag med :P


idag... ringde mamma.. o så segade jag i sängen ett tag till.. sen fixade jag lite i köket. o sen segade vi tills de va typ 20 min kvar innan bussen skulle gå, så vi skyfflade i oss flingor (bokstavligen) o gick till bussen i regnet x)


seeeen åkte ronny hem :O :(

men helgen var skitkul :D <33


...o nu.. uppdaterar ja saker här ^^ haha.


imorn får jag lite nya kläder som är beställda ;D o tisdag - onsdag blir det typ island of doom med lite pack :O scary.. men blir nog kul :D


sen är.. det.. föreberda inför arvika o SEN SKA JAG O AMANDA ÄGA HELA SKITEN :'D så kul! :')


måste skriva ut min biljett ffs O_O omg! xD haha!!


yeeeeeesss....

...nu vet ni ;)

2 comments:

  1. Just glad yu remembered to switch off everything iaf - najs to come home to a pair of strange shoes in the hallway!!! Thanks for clearing up - much appreciated! <3 U Mummy

    ReplyDelete
  2. jag vill också ha kommentarer av min mamma på bloggen! hahah.
    du var jättejättejätte fin i den där klänningen bexibex <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .