Tuesday 16 June 2009

söndag, måndag, tisdag...

söndag:
somnade lite innan halv 11 på förmiddagen xD haha, sov till... 15 typ... och sen gjorde jag inte så mycket alls tills kvällen dök upp, och med den Victor :D vi satt ute en stund och spelade lite gitarr.... sen ringde Emil och det slutade med att vi drog till Stock och grillade ^^ och spelade gitarr :D Victor spelade och sjöng Slide - Goo Goo Dolls (tror jag det var?) och det var fint :) vi typ snackade och så... sen hade jag avslöjat att han skulle få en låt... jag och Emil har spelat in den och sådär... men det blir inte klart på ett tag, och det skulle vara en LITE försenad 18års present... han fyller 19 i december så.. fail på mig :P hur som helst spelade jag den live där för honom istället :)
det var en riktigt trevlig söndag och jag sov väldigt gott sen ^^

måndag:
pappa skulle iväg så han kom in på morgonen för att säga hejdå... sen drog han iväg med moppen, och kommer hem på söndag typ. men iaf...
gjorde inte så mycket alls faktiskt. tog det lugnt bara. det behövs med :)

tisdag:
somnade inte förrän efter 3 imorse pga spindlar... ;S
iaf så skulle jag vara med Ronny idag :) så det var bara att fixa och så... sen åkte jag in med mamma till vvik, var där typ 2... Ronny kom med bussen typ 40 minuter senare och vi drev runt på stan, träffade folk hela tiden xD haha! vi hamnade på Åhmans och köpte milkshake... blä. Dom var stora... mådde illa sen xD vi satt där aslänge iaf ^^ sen typ blev det runt på stan igen... hamnade inne på Västerport... åkte rulltrappa en stund hahaha och hamnade vid borden sen... och satt där ett tag med xD sen bestämde vi oss för att gå på bio :D så vi väntade ett tag, gick till Hemmakväll och köpte läsk... och gick sen i ösregnet till bion. Vi såg Änglar & Demoner. den var riktigt nice :D rekommenderas! (Y)
blev ett avbrott mitt i pga brand? wtf? det var inget iaf så vi fick gå in och se klart tillslut xD haha.

sen blev det Åhmans igen och vänta på bussen x)

men det var iaf sjukt kul :D

imorn ska jag färga om håret... svart igen, bara för utväxten liksom.. ^^

torsdag ska jag in till stan igen, men mamma. lite shopping...

fredag blir det feeest :D och sådär :D

helgen är jag ensam hemma :) mamma drar till pappa då, så... yay ;D

haha. aja, uppdaterat nu iaf :)

hadetfintpusshejx)

2 comments:

  1. Men bajs >_< alla ser ju änglar och demoner innan mig! Jag vill se den!

    ReplyDelete
  2. åh vad mysigt allt lät. haha. du får kidnappa iväg mig till västervik en stund.

    änglar och demoner är cool med bomben! haha. jag var inte så inne i den filmen, men bra var den ändå.
    tack för fin kommentar<3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .