Thursday 25 June 2009

LALA...onsdag..? I think.




? <- min reaktion när jag vaknade... haha. (sent dessutom)

sen.. gick jag ner, tog en filt, gick ut, la mig på filten i gräset, satte igång mp3n, drog av mig tröjan och solade. usch. jag HATAR att sola xD

men som pappa en gång sa... "du får va ute lite i solen så kanske du blir vit iaf.." T_T schysst.

eller, ok, det kan vara rätt skönt men ahh... sen in, var jättefult fläckig (är fortf.. gah) åt en skål flingor o satte mig i soffan. hunden gick dock pappa på nerverna... hon e orolig hela tiden typ... asmysko. så jag tog med henne o datorn upp på rummet..

o satt här till...nästan 22... vad jag gjorde har jag ingen aning om :S men tiden gick... hann ta lite bilder med. slänger upp ett par här..

o sen gick ja ner, åt ett par mackor, drack varm choklad med marshmallows i, o bulle till... åt lite chips... o poppade popcorn :S usch. inte konstigt att ja mår illa nu oO åt glass med.... T___T fail.

aja. sen kollade jag tv en stund.. o nu sitter/ligger jag här igen. inloggad på msn. o pratar med konstiga människor... typ.




imorn, har jag inga planer alls xD gutt.


ser ut såhär för tillfället när det gäller sommarplaner:
arvika 2-4 juli (blir dock borta från typ 28e kanske? till... 5e eller nåt)
ev. jkpg - borås vistelse nån gång mellan arvika och öland...
17e, EC träff i Stadsparken i stan xD
löttorps camping v 30! :'D



och sen england i september! ^^

yäääs. tror inte jag glömt nåt.. det är det som är spikat då. eller ja, jkpg borås grejen har inget datum .. än... :P alla verkar ju kunna hela tiden XD men det blir mellan arvika o öland iaf. innan EC grejen.. :S om ja har pengar... de kmr ja inte ha. SKIT. hmmm...


får fixa de där på nåt sätt >:O


aja... ska fortsätta tråka nu. jag är bränd dessutom.
bajbaj :*

4 comments:

  1. Grattis grattis. Du har just gotten a comment from Punta Gorda - Belize. Ska snart sticka o se lite mayaruiner o sau. Men vill bara seja att ja lengtar hem till dig :) Ses der non gong mellan arvika o island och joenkoeping o va de va. Kram kram

    ReplyDelete
  2. jönköping, JA!
    heta bilder sexibex.
    jag blir alltid lika skrämd av musiken som hoppar igång på din blogg! glömmer alltid att stänga av högtalarna efter jag stängt av musiken liksom. så börjar man läsa här... och helt plötsligt är det någon som skriker! då skriker jag med.
    <3

    ReplyDelete
  3. Luvvly pics Bex - really pretty.
    How'm I doing with the comments...!!!

    ReplyDelete
  4. Hahaha kommenterar mumien till dig? xD

    Det är härligt med sommar ju :3 och att få färg. Dock är det fint att vara blek! Haha, din pappa låter skön xD "så blir du kanske vit" X'''D

    Massa sommarkramar <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .