Saturday 21 July 2012

Barn, överallt!!

Är hos min älskade syster i Ankarsrum och chillar över helgen. Hunden är här också. Roligare med sällskap än att sitta ensam hemma när föräldrarna jobbar.

Det gästas av en stor barnfamilj också. Så tillsammans med de redan existerande barnen här i form av mina underbara systerdöttrar är de 9 stycken i åldrarna 4-12. Helt galet. 2 par tvillingar också. Och alla utom 2 är tjejer xD

Honey har varit uppe i varv sen hon kom hit så hon ligger på golvet och är helt utslagen. Är rätt trött själv, men snart är det mat och sen ska väl barnen inte vara uppe så himla länge så senare ikväll är det nog en aning lugnare.... hoppas jag!

Älsk är i sthlm så jag tänkte att det skulle vara bättre att vara sysselsatt o umgås med människor också, annars skulle jag bara sakna honom o vara ledsen.
Men jag ska till lkpg på onsdag iaf!

Min svåger, som är världens coolaste, har tonvis med böcker och musik... så jag har lånat en bok och dragit mig undan en aning. Skönt att läsa och ta det lugnt!

Det är Jenna Jamesons självbiografi. Rätt intressant. Inte för att jag har någon större koll på vem hon är, mer än en ökänd porrstjärna... kanske var därför hon skrev boken :P ... men biografier är oftast väldigt intressanta ^^

Är kvar här tills på måndag förmiddag iaf.
Var länge sen jag spenderade tid med min syster, så det är fint att vara här. Och mina små busfrön växer upp så fort så man får passa på innan det är ocoolt att umgås med sin moster ;)

Aja, ska vara social en sväng nu!
LCHF utanför hemmet har gått bättre än jag trodde det skulle för övrigt..

Cya! <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .