Saturday 7 July 2012

Just another weekend

Visserligen bara lördag, men helgen är över för min del ändå. Var ute igår, hade kul. Lite drama från några håll men en bra kväll på det hela.

Skulle egentligen dragit ut idag med men folk har kommunikationsproblem så det blev inget. Dock ska dom ut men kunde inte säga det med säkerhet förrän det var för sent för min del ändå.

Sitter i soffan o halvkollar på Jarhead. Ska sova i husvagnen sen. Vistas helst inte i mitt rum då en spindel fick för sig att springa på mig natten till idag. Får fortf rysningar av blotta tanken på det. Usch.

Idag fyller även världens finaste Amanda 20 <3
Och min yngsta systerdotter blir 3, helt sjukt. Har inte träffat henne än, hoppas på att få göra det snart dock. Hon är söt som socker :3

Well. Enough for now.
Xx

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .