Thursday 19 July 2012

LCHF update!

Blev ju aldrig någon i söndags, hade dock inte gått ner mer då.
Men sen dess har jag gått ner ett halvt kilo.

Så sen jag började med dieten har jag alltså gått ner 3kg ^^

Det känns bra. Men det är jobbigt. Eller, ibland iaf.
Det som stör mig mest är att maten börjar kännas enformig... men jag borde inte klaga.

Saknar fortfarande bröd och pasta, men det ska tydligen finnas sånt inom LCHF i Linköping, så jag lär kunna anpassa mig... ^^

Just nu ugnsteks en kyckling, ska lägga på bacon på den snart... och bea. Tror jag ^^

Anyhoo, så länge siffran på vågen blir mindre kommer jag ha motivation nog att fortsätta.
Sen ska jag bara hitta självdisciplinen till att träna också. Eller ja, röra på mig överhuvudtaget :P

Ha det fint!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .