Sunday 22 July 2012

Slutkörd

Att höra rösterna från 10 barn och ha dem springandes överallt hela dagen är otroligt jobbigt.

Jag fattar inte hur människor orkar ha barn.

Och särskilt inte så många.
Det är jättefina barn alltså, men de är överallt, hela tiden.

Har precis ätit... fick i mig grillat kött, en sojachorizo, 2 quornfiléer och ett par tuggor rå kyckling med bearnaise och sallad.
Japp. Rå kyckling. Kändes inte så kul. Är lite orolig över hur magen kommer reagera, men förhoppningsvis är det ingen fara.

Ligger i den tystaste mest avlägsna delen av huset och tar det lugnt.
Har inte ens varit vaken i 4 timmar och jag vill redan sova igen...

Åker hem imorgon, mamma och pappa slutar på morgonen så de hämtar mig och hunden strax efter 8.

Ska läsa ett tag och smälta maten tänkte jag, så får vi se vad som händer. Verkar som att det ska göras någon form av utflykt... tror jag stannar här då. Är inte kul att sitta på en strand i långa jeans och utan badkläder.

Vill dock bada, älskar det. Bara ligga i vattnet och njuta...
Idag är det 3 veckor sen jag började med LCHF.

Saknar fortf bröd och pasta... och det var tråkigt att behöva avstå från potatisgratängen förut...
Men jag tycker att jag har anpassat mig bra.

Ska väga mig när jag kommer hem imorgon, se om det försvunnit nåt hekto till...
Uppdaterar då :)

PussHej!
(Slänger in nån bild, bara för att.)


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .