Friday 27 July 2012

Sleepless in lkpg

Pojkvännen ligger och sover, han var trött redan innan midnatt... trodde jag skulle kunna sova då med men tydligen inte.
2 timmar senare och jag är fortfarande klarvaken...

Hm.

Är helt underbart att få vara med honom igen. Kramas o mysa massor <3

Igår när jag kom hit gick vi från second hand till stan och sen hem. Var inte på det bästa humöret, hade såndär ångest över allt vad utseende är innan vi åkte hemifrån.

Blev en promenad iaf.

Sen grillade vi och Veronica var med efter att ha kommit hem från Afrika :) var kul att träffa henne igen.
Efter maten kollade vi på True Blood :) 5e säsongen. Äntligen.

Vi blev hungriga igen efter ett tag och började fixa lite när Coop kallade på oss, så vi gick dit typ en halvtimme innan de stängde och sen hem igen. Det blev film och så, sen sov vi.
Sjukt varmt här.

Idag började vi med en dusch och sen satt vi ute på gräsmattan med en gitarr. Christopher spelade och jag lärde mig sjunga låten In My Light som är en av John Frusciantes nya ^^

Farmor Johansson kom förbi med jordgubbar och då tyckte min mage att det var dags för mat.
Vi gick till Ekkällan och åt. Skinksallad för hans del, kebabsallad för min :) supergott!

Vi traskade hem och funderade på vad vi skulle göra... sitta inne kändes ovärt så vi tog gitarren och gick en liten bit till ån som är här, hittade en fin gräsplätt i skuggan och spelade lite till. Älsk lekte med sitt nya Nintendo 3DS medan jag slumrade i kvällssolen.

När vi väl gick hem blev det True Blood och lite av Madagaskar :P

Och nu sover han som sagt och jag är vaken.

Imorgon/idag vill jag till stan en sväng... Ingela har ett skitcoolt nagellack jag vill prova :o köpa köpa!

Sen på lördag ska jag till Amanda för uppdatering av våra liv, mys och sent födelsedagsfirande! ^^

Ska försöka sova nu iaf..
Natti!! :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .