Sunday 15 June 2014

Dagarna går...

En vecka till med matte, sen har jag lov på riktigt. Tror minsann att jag drar ner till föräldrarna en vecka lite drygt för att sen åka på läger i Tranås i 10 dagar. Ska stå i köket, känns lite nervigt, hoppas jag inte förgiftar folk. Finns allergier att hålla koll på också. Spännande! Men det ska varvas med sol, bad och massa skoj. Sen är min sommar helt öppen för allt möjligt, och vill folk ha tag i mig så vet ni var jag finns!

De senaste dagarna har jag tillbringat hos Esther + familj, det blev sena nätter, bullbak, flams, trams, filmer och planering. Jag, som blivit asocial på senaste tiden, var helt slut när jag kom hem igår och däckade stenhårt. Idag har jag bara tagit det lugnt, sovit, badat och pratat en massa med en ny bekantskap i Borås! Mysigt sätt att avsluta helgen på, helt enkelt!

Sitter iklädd handdukar i min säng och ska snart gå och lägga mig, ska bara trycka i mig lite medicin först så jag slipper vakna imorgon och må skit. Dumma pollen!

I don't wanna jinx anything... Men jag mår rätt oförskämt bra för tillfället, vilket är mycket välkommet! Så det firas med rostad macka med jordnötssmör och ett glas mjölk. Sen kan jag sova gott! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .