Wednesday 11 June 2014

Önskar att det fanns en avstängningsknapp...

Dessa nattliga tankar... Vet inte ens vad jag tänker på egentligen, det finns liksom inget av substans där bakom pannbenet, men vad det än är håller det mig vaken, får mig att känna aversion mot att stänga av och stänga ner. Borstade igenom mina tovor till hår, gick bättre än jag trodde faktiskt. Det är fortfarande tovigt, men på ett bättre sätt. Det ser mer enhetligt ut nu, inte lika kaosigt, och jag har mer eller mindre gått tillbaka till att vilja ha dreads. Omöjlig. Jag vet. Tappar en del hår, men det här var första gången jag borstade det sen början av januari... så det är nog inte så konstigt.

Klockan är snart två. Det är inte bra. Jag är törstig.

Ska nog blanda en flaska saft och somna till en film. Ska bara smörja in ansiktet först så jag inte är torr i morgon... Hoppas att jag slipper halsont också, kom på att jag hade haft två fönster och balkongdörren öppen hela natten och det var väldigt mycket pollen i luften... Så det kan mycket väl vara pollenallergin, har börjat klia lite i näsan och ögonen också. Great. Orkar inte med allergier, och tycker att folk kan sluta klippa gräset hela tiden.

Om det gör ont imorgon tänker jag ignorera det och bedöva halsen med isglass till frukost.

Om hjärnan fokuserar på film istället för tankarna så kanske jag somnar, det har funkat förr, så man kan ju alltid hoppas.

Men jag önskar ändå att det fanns en sån knapp. Som gjorde att man kunde stänga av. Egentligen behövs flera, för det finns rätt mycket jag vill stänga av emellanåt.

Känslor till exempel, de är bara irriterande.

Näe, nu ska jag sluta ordbajsa.

Folk borde lyssna mer på Daft Punk för övrigt.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .