Monday 16 June 2014

In the midst of life's haste

Borde inte vara vaken nu alls, men det är svårt att slita sig från datorn när man har så fint sällskap. Hur som helst kände jag bara för att skriva lite till innan ögonlocken faller ihop.

Jag önskar att jag hade pengar så jag kunde åka och hälsa på människor. Vill egentligen inte vara fast här hela sommaren, men det finns inte så mycket att göra åt saken. Börjar längta efter andra platser igen. Tankar om att lämna Sverige väcks åter, precis som de alltid gör på somrarna. Jag måste läsa mer. Förflytta mig med hjälp av böcker. I brist på annat.

Mitt huvud värker men min själ ler, kanske kan jag kalla det lycka... men inte så det hörs, för jag vill ha den för mig själv en stund.

Längtar.
Vågar längta.
Faktiskt.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .