Tuesday 17 June 2014

Well I'll be damned

Haha, åh, ibland älskar jag mig själv alltså... Jag är verkligen helt omöjlig! Kanske är lika bra att inse det och sluta försöka motarbeta mig själv så mycket. Vet inte riktigt hur jag ska reagera på det här längre, tuta och köra eller inte? Dum fråga egentligen, vet att det blir som alltid förr eller senare. Och så får det vara!

Har lyssnat på gamla 90-talsklassiker och mått sådär nostalgiskt awesome som man gör när man lyssnar på de gamla hitsen! Jag är tydligen hungrig också, påstår mig mage nu... Hmm... Tror jag ska käka en banan. Vilket är otroligt intressant för alla att veta.

JAG SKA ÄTA BANAN.

Och bara därför, slänger vi in mycket osmakliga bilder på när jag gör just det :D
Enjoy, or avert thine eyes now!



THIS SHIT IS BANANAS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .