Saturday 28 June 2014

Tänk vad några tabletter kan göra!

Som jag visste skulle allt bli "bra" om jag tog min medicin, vilket jag har gjort, så allt är prima skinka... Eller nåt. Fortfarande rätt fascinerande alltså, men ja, allt är väl bättre än att gå och vara deppig? Inte hållbart, men det tar jag itu med när Capio fattar att jag vill ha deras hjälp.

Sitter och lyssnar på lite RHCP à la 1995 och väntar på att The Mothership ska ha sett klart matchen, vilken det nu är, så hon kan hjälpa mig färga håret! Köpte en rödsvart färg, har jag säkert nämnt, som ska slängas i nu. Nämen, nu dök Infected Mushroom upp i listan, fint. Anyhow! Jag har inte färgat håret sen någon gång i december, så det kan bli ett intressant resultat. Kommer nog aldrig ha en enhetlig färg på håret förrän jag låter min naturliga hårfärg växa ut helt eller klipper bort allt som är sönderfärgat... Haha, like I care. När det kommer till färg på håret eller frisyrer har jag nog aldrig riktigt brytt mig. Är impulsiv på det planet, det behöver inte vara jämnt eller samma färg, bara jag har hår på huvudet är jag relativt nöjd. Föredrar att ha långt hår dock, vet inte när jag klippte mig senast heller. Har aldrig klippt mig hos frisör och förutom när mamma klippte lugg på mig för ett år sen eller klippte av småbitar här och var när jag flätade i dreads har jag nog inte klippt håret på... hm. Sen jag skaffade min sidecut senast. Resten har nog fått växa i fred sen 2009 eller något. Haha! Och nu, CKY. Fint! Knee Deep, kan rekommendera den låten, och CKY i allmänhet.

Åker till Borås om 16 dagar :)

Åker tillbaka till Linköping imorgon, för att sen åka på läger i 1,5 vecka typ. Ska stå i köket och dampa till "bra" musik med Jake, kan bli intressant! Utanför Tranås, hoppas på bra väder. D.v.s. lagom varmt och torrt... gärna en sval bris sådär konstant så jag överlever också (säger hon som var i Afrika i 6 veckor...) för jag och värme är inte bästisar.

Måste raida huset på bra-att-ha-saker också, gamla tshirts som är luftiga t.ex!

Red, red wine it's up to youuuuuu... HEJ UB40 :D

Haha, så löjligt pepp jag är då.
ANYHOW. Det här inlägget innehåller inget matnyttigt alls :D
Återkommer med bilder på resultatet av mitt nyfärgade skatbo sen.

PÖSS ^^

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .