Thursday 3 April 2008

"..although it feels good now, I know it's only for now.."


Depeche Mode - It Doesn't Matter

Gudd mårning änd sej hellow tu anadder dej! ^^

BexyBex lyckades tyvärr inte somna, så hon vara mkt trött o snurrig i huvet ;P Hon även hava feber men ska ändå dra till skoolan, för ryktet går att EmmaMu o Mayyaaah sakna BexyBex. BexyBex även inte gjort nåt skoolarbete och hava invecklat samtal idag med moren och sofia...det...är ingen kommentar material x) mohaha....borde blogga såhär tidigt jämt ju xD (06:58) höh, ibland e man dum i huvet, o får sån där is i magen känlsa när man inser att de e fel... sånt fick man sist i oktober typ..pga de där som va då... helt dumt. sen inser man att man påverkar andras liv oxå, men samtidigt påverkar man inte Den så mkt som man vill...o gör man de märks de typ inte :) :( ska me bussen om en halvtimme så ja borde....inte sitta här ;) nemen, drack mitt kaffe som en shot (fyyy på mig som hade i euroshopper choklad som smälte oxå *mumma!* (A)) o sen åt ja toast x'D LOL på weird als låt toast xD hahaha! iaf...ska fixa till håret en aning...o...typ...tvinga i mig litemer vätska så ja inte svimmar sen ;P höhö...min mobil e helt död, o ja hatar den massor :D e iaf fortf glad även om de blev dumt igår, men ja orkar inte fastna i sånt. de e inte ja som förlorar på de :) hehe... kanske får typ...be mamma köpa energidryck elr nåt så ja inte somnar på samtalet sen :S zzZzZZzzZzZzZZzzz... ska iväg t skolan snart iaf, för o sparka Emir hårt mellan benen, den idioten! ja borde inte bry mig sååå mkt eftersom de inte blir mer dans för min del (._.) mene....ja blir ändå sur. de såg bra ut o nu har han gjort en Zingy av hela skiten, o de e inte kul o skämma ut sig sådär pga att en liten dum mexikan gör om nåt som va bra! :@

de blir gutt me bandet snart iaf, o sen måste ja ringa victor o hitta på nåt kul som inte e youtube-relaterat snart oxå ! :D:D

John Frusciante - Cut-Out <3<3 kärlek till den sången! :'D

kottekottekottekottekottekottekottekotte finns i mitt hjärta! :)

...I'll pay you to cut me out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;O

mene, ja, ska fixa. sen ska ja skrämma alla me mina ägiga retro lurar ;)

april april! nä skoja, de e ju försent! ;D hahah, ja har så braa humor!

bara för att dra några exempel!! :
"jag kysste henne/honom inte, jag viskade bara en sak i hennes/hans mun" = "jag viskade inget, jag hånglade bara med hennes/hans öra" x'D hehe
"Le alltid, även då du är ledsen för du vet aldrig ifall någon blir kär i ditt leende" = "Le alltid, även då du är ledsen, för du vet aldrig ifall du har mat mellan tänderna" x) ja e sååå dålig :D:D
"Värsta sorten att sakna någon är att sitta vid dess sida och veta att personen aldrig kmr tihhöra en!" = "värsta sorten att sakna någon är att sitta vid dess sida och veta att personen petar i näsan!" asså...förlåt xD nu mkr ingen ha nån respekt för mig, men ja fick iaf emma att le (A) då e de värt de ;D

pussokram ses inte på stan, för där vandrar de omkring läskiga tanter i lila strumpbyxor som heter GB!! oO tics i ögat, o tack för bristande intresse ! :D:D

3 comments:

  1. Hihi, du fick mig med att le :D

    ReplyDelete
  2. Haha, någon var lite trött? :P ;)

    Mig tycka om att du vara glad! :D
    Skönt att du är tillbaka i skolan! Har varit tomt....

    ReplyDelete
  3. hägga i mitt hjärta!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .