Sunday 6 April 2008

Sleep Well Tonight - Spoken <3


Hannah, Bexy och Alexandra :) vi höll ihop ett bra tag ;D <3


Emma, Bexy o Ally :) festflickor ;D emma...du vet <3


Hägga & Kotte, inget slår oss....ingen heller förhoppningsvis oO :D <33

I'm a million miles away from you, I can't get you off my mind, not that I'm trying hard...
....::Bilderna är mest random, bra tider...på ytan iaf::....

!!! OM DU INTE HAR SETT FILMEN THE TERMINAL, SE DEN.

tänk om känslor kunde va lika lätta i verkligheten som orden som beskriver dem är att uttala....


hah..vänsterprassel o prioriteringar...en ny början elr kanske ett slut?

ibland vill man bara blunda o sen va där, du vet...hos den man ser i skärmen..i camen. de kanske e dumt. de kanske e helt perfekt. de kanske e en katt som går in i skafferiet just nu, men ja måste blogga av mig..!

när orden inte räcker till.

de finns så mkt ja vill. men väldigt lite av de ja vill e saker ja kan. möjligheterna kan va många, men om dom inte tilltalar en...vrf då göra nåt? ska inte ge exempel, även om ja tänker på en specifik sak....för säger ja nåt om de kmr alla avråda mig o va negativa. o ja vill inte att min dröm ska bli nersmutsad o spottad på....så... visserligen kan ja va mkt pessimistisk, men ja har mina realist stunder. optimistiska synesätt tkr ja inte om, inte för mig sj iaf...ja blir bara naiv. men nu, i min realistiska dröm (finns det ens såna? ska inte drömmar va nåt man inte kan nå egentligen..? hur som helst...) inser ja hur mkt arbete som kmr krävas. ja inser att ja kmr få offra saker för de. tid...pengar...vänskap? är det då värt de???? ja satte ett frågetecken efter vänskap, för ja hoppas att de inte ska behöva gå så långt. ja hoppas att den e starkare än så...o klarar sig...ja hoppas att vi båda e villiga att kämpa för de vi har isf...för ja vill aldrig förlora den. dig. ja vill vara lycklig. ja vill le o mena de. ja vill få tillbaks livsgnistan i mina ögon. ja vet hur. "men, de kan du ju göra om du....." SHH! de här e vad ja vill. ok? "va du vill o va du kan e helt skilda saker" ja vet. "du tänker inte långsiktigt nu, du hoppar bara på tåget o hänger me...vilda fantasier-tåget kmr tappa bort sin räls nån gång, de vet du!" ja funderar fortfarande, söker stöd hos dem ja litar på, ber, planerar...de här e inte impuls, de e mitt hjärta. "du e bara en liten dum tonårsflicka! va ska de bli av dig?!" ja ska bli nåt. kanske inte i andras ögon, men ja ska åstadkomma nåt som gör mig stolt över MIG...du behöver inte tycka om de, elr ens se de som nåt stort. men om ja lär mig, o blir en bättre o visare människa, va har du då att klaga på? "..." tack. ja vet redan va du kan/kmr säga..så, va hellre tyst. du får visa ditt stöd om du känner för de, om du inte tkr att de e nån bra idé, sure, säg de. men håll ingen predikan om varför. ÄR de ett misstag kmr ja märka de. mitt liv består av misstag, ja e väl inte hemsk för de? ja lyckades väl bli en rätt ok tjej ändå?? inte...? ja vene. visst finns de saker man vill ändra på, vems liv e perfekt lixom? o alla har drömmar....men ja vill inte sitta o tänka på misstagen, o drömma mina drömmar. ja vill lära av mina misstag o fånga mina drömmar! ja vill inte ångra mig när allt e över.

saknad. såå många ggr har ja pratat om de. att sakna nån man knappt känner...e de ens möjligt? om inte får nån gärna berätta va sjutton de e ja känner isf. :(



på tisdag åker du. du vet redan att ja kmr sakna dig, men ha de fantastiskt bra, så ses vi när du kmr hem igen. o så ringer ja dig...så har vi kul tsm, för...ja saknar de. :)








ja har inte ätit sen typ 15:30 o nu e klockan 02:19 (förutom liiite fika på cafét efter mötet som va skitbra :D) så....ja ska äta nåt :P sen sova, o gå på möte imorn. ska bara vibba en först... :)

tack för att du står ut med några minuter i min hjärna, reflektioner o kommentarer får mig att le, o ja e roligast som glad...so u know what to do ;)

kärlek. ...stel robot-kram, din mys-människa!...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

1 comment:

  1. realism... en balansgång!

    om man har en dröm kan man förverkliga den, så länge man bara vågar

    lyssna inte på folk för mkt, det är så många som inte fattar vad det är att leva, eller ens har planerat att göra det någon gång i livet

    lyssna på Gud... och på mig :P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .