Wednesday 30 April 2008

hej mitt namn är Smässoafton, Valborg Smässoafton.. ;)


HAHAHAHAHAHAHA fy va dålig :D

men med det och ett Bananskal med poröst vinäger-aktigt leende hälsar jag Dig välkomna till mitt blokk.... ^^,

febrig och flummig med Pärlor i öronen ;) älska den <3

"ge dom ett finger o värm min hand, i ett iskallt IKEA land..." :D

igår va ja ganska nere på kvällen...så himla trött på att inte känna mig frisk alls :S de e sjukt..lix, hur kul e de när man inte ens minns hur de känns att va pigg? pga att ja e sjuk blir de ju ingen fest hos emma för min del ikväll :/ lite trist asså..skulle varit kul, men de skulle ta för mkt på mig o ja vene, känner mig inte sådär festligt social heller.. finns sen alternativet att gå o kolla på elden vid hammar me lighthouse....de tilltalar mig inte ett skit heller. de känns bara tvingat o nästan barnsligt...men ja gör väl de ändå, för sällskapet...som ja iofs inte vet nåt om....men de får ja ta reda på. annars...sitter ja väl HÄR o tråkar. valborg..vadå? en eld. jotack, sån har man haft i bilen, överumshuset o snickeriverkstaden...så ja tkr inte de e nåt spec direkt ^^

ja kan ha egen brasa här 8-) *pyromaaaaan...(8)*

jaja....de finns inte mkt mer i min hjärna faktist....har inga djupa funderingar elr åsikter om nåt nu... skönt tkr du säkert :) aja, ha en fin kväll o festa inte för mkt om du e sån, om du inte e de, kör inte 80tals frilla me litervis av hårspray...o om du prompt måste göra de ändå, gå inte för nära elden, snälla! ;)

(lite småful o gammal bild på mig, hahah! som man såg ut ^^ vadå stor piercing?! xD lol)

2 comments:

  1. Hihi, du får hänga på någon gång och busa med oss!

    Ja, vad fan är så speciellt med Valborg!? Wow en eld... XD

    ReplyDelete
  2. Vi kan "pyromana" du och jag nån gång. Och så har du lovat att bjuda mig på film, juh. :) Det behöver inte ens va Valborg.


    Krya på dig, om det går...*orolig*

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .